Gå til innhold

Treff Onsdag 9/1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

E d treff på Onsdag?

Bortsett fra det på Aunegården, oppfatta det som et sånt liten mage treff:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har ikke begynt å gå på treff enda. Har termin 22.mai. Kunne gjerne tenke meg å gå på et lite magetreff, da jeg fortsatt har liten mage, men ikke termin i juni/juli.

Skrevet

heisann,

drar med juni, juli blir sikkertr kjempekoselig,

tenk bare sann at du har mer tilfelles med de enn de som er alredde i uke 28-30, kos deg

Skrevet

Hm.. føle egentlig at æ pr no e sånn midt i mellom liten mage og dem som ikke har fullt så liten mage lenger:-) Hadde vært arti å treffe nåen andre som også har termin i mai:-)

Gjest junemor85
Skrevet

det blir vanlig bimtreff neste uke- blir lagt ut her.både på dagtid og kveld.

vi har flere "mai-mager" hos oss.

det møter opp alt fra feb-termin til juni-juli.

vi er alle gravide- men du får henge deg på de som du føler deg fortrolig med.

ha en fin dag (",)

Skrevet

hei.

det er de færreste av oss som er kommet så langt:)

Skrevet

Hei :) Æ har lagt ut treffet som er på onsdag 9/1. Det er bare å komme for alle sammen, selv om man har termin før juni altså! Har bestilt bord på Aunegården til kl. 18. Vært hyggelig om det kom mange!

Skrevet

det virket som om det var forbeholdt til juni-juli. dersom det ikke er det burde du jo ikke skrive det. går det ikke ann at dere har et litenmage treff istedenfor. er sikkert mange andre som ikke har termin i juni-juli men alikevel har små mager å ønsker å være sammen med de andre med små mager.

Skrevet

Beklager, bare skrev det sånn siden vi er noen som har termin i juni og juli som har pratet om å møtes. Men skal skrive liten mage-treff neste gang evt! =)

Skrevet

kan ikke bare alle- uansett termin møtes neste torsdag- dersom det var da det skulle være treff? er så koselig når vi er mange og alle er jo velkommen:)

syntes det var skikkelig artig når vi var på "Sånn"- vi var jo så mange:) artig å bli kjent med nye også:)

men kan godt forstå at dere vil ha liten mage treff- vi hadde jo også det:) og nå er jo ikke vi de med små mager lenger:)

Skrevet

sikkert ikke noe problem. dere må kunne ha liten mage- treff dere også:)

er sikker på at de fleste har forståelse for dette:)

kos dere

Skrevet

Jo, jeg kommer hvertfall neste torsdag en tur tror jeg selv om det er midt i filmfestivalen :) Treffet idag ble ikke noe av så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...