Silkemage Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Er denne vogna ustødig ute i skog og mark? ned fortauskanter? Vurderer å kjøpe den, men vil gjerne høre erfaringer først, kjenner ingen som har den.
Duracella Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg tror ikke du merker så mye til stødigheten så lenge du triller og holder vognen. Det er mer et spørsmål når ungen sover "ubevoktet" eller større søsken klatrer på den for å kikke nedi. Hvis det er ditt første barn og barnet ikke skal sove mye ute i vognen uten at du ser på hele tiden, så spiller det sikkert ingen rolle. Men jeg er helt sikker på at firehjulinger er best på snøføre!
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Hei! Vi har Teutonia S3 - og er så langt veldig fornøyde - selv i de siste dagers snøvær :-) Dekkene er brede og gode, og "flyter" oppå snøen - det har gått overraskende bra synes jeg. Har imidlertid ingen erfaring med firehjulinger, så det kan godt være som lillemanns mamma sier, at firehjulinger er best på snøføre. Men som man sier - you loose some and you win some. Fordelen med denne vogna erat den er ytrolig lett å håndtere i butikker ol. Den snur jo om på femøringen :-)
Silkemage Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Ja, den kjentes veldig lett ut når det gjelder sving=) Hærlig! Men synes jo at mistral er fin og da. Den har jo 4 hjul, men blir tyngre å ha med seg i butikker kanskje. Vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke vogna på shopping da, versus ute i grus/asfalt/evt litt sti/skog. Hører gjerne flere erfaringer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå