Gå til innhold

Mye kvalme = jentebaby?


mie76

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer i forhold til dette? Er så lei av at alle rundt meg mener på det mest bestemte at alle de kjenner som har vært så kvalme som meg har fått jente. Jeg fikk gutt sist, da var jeg utrolig sliten og trøtt, men ikke særlig kvalm, nå er jeg utrolig sliten og veldig kvalm, så alle mener at jeg får jente nå. Selv er jeg derimot overbevist om at jeg får gutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har to jenter og har ikke vært kvalm..er ikke kvalm denne gangen..så ikke godt å si hva denne er da :)

 

Men har jo venninner med gutter som har vært veldig kvalm også

og andre ikke..

 

Så jeg trur ikke det helt stemmer nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempekvalm da jeg ventet sønnen min..Så tror det er litt overtroisk det der..

Er akkurat like kvalm denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både min mor å søstra mi var kvalm når de fikk jenter, men kjente ingenting når de fikk gutter. Jeg venter min første og har vert kjempe kvalm.. Derfor tror jeg det blir jente siden de andre i familien har hatt det sann. Men det er sikkert veldig individuelt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jente sist og var bare litt kvalm. Skrekkelig kvalm i 2,5 mnd denne gang, og tenker at det derfor kanskje er motsatt kjoenn... =o) Men vet jo ikke da, og alt er like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei ;0) siden vi er begge 76 mod kan jeg dele min erfaring ... kansje vi har mer til felles ;0) mitt første svangersk kastet eg opp flere g daglig de første 4 mnd fikk jente, det andre var eg bare skikkelig kvalm de første mnd men uten å kaste opp ... var igrunnen bedre å kaste opp å bli kvitt kvalmen .... jajajaja ... denne gang er eg skikkelig trøtt og kvalm aner ikke hva det blir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre jenter og har ikke vært kvalm en dag. Har vært litt svimmel, men ikke noe annet. Var også gravid med en gutt som ble født uke 20, og da var jeg heller ikke kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mie76,

 

Jeg har det ganske likt deg, var noe sliten og litt kvalm forrige gang, det ble jente. Har vaert utrolig sliten og riktig saa kvalm og ikke hatt apetitt denne gangen, og tror selv gutt.... Har ikke bestemt oss enda om vi vil vite, men UL i morgen, er ca 13 uker, spent paa det...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har begge kjønn, og har ikke vært kvalm i det hele tatt. Så jeg tror du bare får vente å se....tror ikke det er noen fasit på det. Alle damer reagerer så forskjellig på det å gå gravid, så om det har noe meg kjønn å gjøre, vet man vel ikke så mye om tror jeg:) Det er nok mye synsing og troing på det område:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk jente i sept 06,men var ikke kvalm i det hele tatt.... tror ikke kvalmen har noen med kjønnet å gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...