Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 God morgen, snuppa:O)) Lykke til i dag!! Endelig er dagen her, og nå er du snart ruger igjen!! Stor klem!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Tusen,tusen tusen takk ! Sitter her med sommerfugler i magen, og lite høy i hatten.... Gleder meg til å få dette overstått. Gikk plutselig opp for meg at dette er tredje og siste offentlige forsøk... Men det skal gå bra,det må gå bra ! Stoooor klem til deg Frøyavennen!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Dette skal gå så bra, så) Det er jo det vi må tro og håpe på)))) *venter i spenning på oppdatering* Stor klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Dette gikk over all forventning, og klumpen i magen er borte ! Mange flotte follikler,noen allerede klare ! Stikke i dag,og el sprøyte i morgen. Uttak på torsdag ! Legen sa jeg aldri har respondert så bra på medisin ! Jeg er så superhappy ) Klemmer !
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!! Jeg er superHAPPY på dine vegne, snuppa:O)))))))))))) En hel haug med klemmer er sendt med il-post!!
Julie73 Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Hei, åh så godt å høre, skal se du lykkes denne gangen.Skal krysse fingrene for deg. Nå ble jeg også litt spent, skal på UL selv i morra. Men jeg må vel evt vente med uttak til mandag jeg da, siden de ikke gjør noe i helga, hvis alt er bra. Jeg håper virkelig at det går bra for deg denne gangen. Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Tusen takk Julie ) Jeg svever enda på skyer ! Håper det går fint med deg på ul også, så er du rett etter meg i løypa ! Lykke til ! Klem )
Julie73 Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Hei igjen. jo takk for det, det blir spennende. Hvordan var tilbakemeldingen for deg idag??? Det var ikke meningen å blande meg inn i deres melding altså, denne var kanskje litt mer personlig fra Frøya. Lykke til iallefall, jeg skal følge deg fremover.....håper det går bra :-) klem
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Hehe, Julie73, denne tråden var laget til Vilsågjerne slik at alle kunne ønske henne lykke til, og glede seg over UL- svaret sammen med henne:O))) Så bare bland deg inn i tråden så mye du vil:O)))
aagder Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 HURRA HURRA HURRA fra meg også :-) Blander meg også inn og gratulerer, det er så deilig med GLADE meldinger her inne!! Jeg skal ha ultralyd til mandag om ei uke, og forhåpentligvis er jeg 2 dager senere klar til innsetting av fryseegg.
Julie73 Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Så bra :-) jeg håper virkelig at "vilsågjerne" lykkes snart. Det er så koselig å lese om alle som lykkes. Aagder, lykke til du også - håper det blir mange søte, små, spirer i 2008. Hvordan er det med deg, Frøya?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Julie: jeg venter på neste forsøk/donor. Er ferdig i Finland. Nå skal vi til Riga. Håper og tror jeg blir ruger i løpet av mars. Hvor er du hen i løypa?? Ja, Vilsågjerne fortjener virkelig og lykkes snart!! 2008 skal bli et år med en skikkelig svær babyboom her inne:O))))
Helga69 Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Grautlerer med fine follikler og store muligheter til å lykkes. Klem og lykke til videre :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Dere er jo så søte alle sammen ) Vi får håpe vi kan gå i flokk over på gravide slitere. Er vel vår tur nå vel !!!! Klemmer!
lita78ღ Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Den flokken vil jeg følge. Masse lykke til Vilsågjerne!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå