Gå til innhold

Når oppdages EXU?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvor sent i svaskapet oppdages exu, og "når" er det trygt at det ikke er det? NOen som vet?

Oppdaget exu i 5.uke i sept. gravid påny nå i 7 uke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har vært gjennom ivf (prøverør), og skulle ta blodprøve i forbindelse med det, for å finne ut om det hade gått bra. Det ble da målt til en hcg på 13. De mistenker da en xu, men kan ikke gjøre annet enn å følge meg opp med blodprøver. Har tatt igjen, og den var på 16. Det vil si at egget fortsatt er inni meg, men det er ikke noe liv laga der. De vet fortsatt ikke om det er en xu. De sa at de ikke kunne se på en ul tidligst i uke 7. Skal du ta blodprøve snart, så ser de på stigningen der. Har du en bra, stigende hcg, så er det bra. Den kan fortsatt stige dersom det er en xu, men ikke på riktig måte.

Hvordan oppdaget du xu sist gang? Jeg går her og venter. Det er nå 4 uker og 3 dager siden innsetting for meg, og jeg måtte fortsatt vente et par uker før de kan se noe på ul. Håper det kommer ut før den tid, for det er ikke sikkert at det er en xu.

Skrevet

hei!

jeg har nettopp fått fjernet et xu embryo, var i uke 9.... så vet ikke helt hvor sent de kan oppdages. blir så glad når jeg leser at du er gravid på nytt:) det er veldig sjeldent at det skjer 2. ganger på rad. tok det lang tid før du fikk mensen tilbake? ble du opperert eller cellegift? håper du kan svare meg....

lykke til denne gangen:)

Skrevet

Tusen takk for det hufsetufsa, krysser fingre for at du også snart kan glede deg over en ny graviditet.

Jeg fikk cellegift og fikk igjen mens såsnart HCG var ute av kroppen, i slutten av oktober. ca et par uker etter cellegiften.

Så det gikk veldig fort og greit.

Takker igjen og lykketil tilbake!

Skrevet

Hoppsann 74 Skytte.

jeg oppdaget det v en blødning, ble veldig usikker og sendt til UL. det var i uke 5.

Skrevet

Hei igjen:)

Jeg fikk og cellegift, så da er det bare å håpe på at det ikke blir lenge til en ny mulighet:) tusen takk for at du svarte meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...