Gå til innhold

ok, no tar nervene meg her!!

Anbefalte innlegg

Skal ha planlagt ks neste tirsdag, og har selvfølgelig klart og bli snyyyte forkjøla:(

Hoster, og hoster.. både natt og dag.. Korsen i all verden skal dette gå ? Er livredd for at dei skal utsette snittet, og at fødselen da skal komme i gang av seg sjøl.

Men er også samtidig nervøs for at eg skal ha denne hosten, kan jo ikkje være så gunstig og hoste til en brekker seg, med et operasjon sår på magen tenker eg!?

Sukk, noen som kan berolige meg litt?

Sånn hoste pleier jo og henge i så lenge også synest eg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136458516-ok-no-tar-nervene-meg-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

Jeg har to snitt bak meg og skal ha det 3 til sommeren. De kommer neppe til aa utsette snittet ditt pga forkjoelelsen og skulle evt foedselen starte saa hoiver du deg paa telefonen og saa faar du nok komme inn og ta snittet ditt alikevel. Slik var det iallefall for meg fikk jeg beskjed om.

Ang hostingen saa er det ikke akkurat ideelt, men det gaar fint det ogsaa. Jeg maatte holde igjen hosten litt men ellers saa syns jeg det gikk fint.Dessuten saa har den nok kanskje dempet seg litt til des.

Imellomtiden hadde jeg soekt litt paa kjerringraad mot forkjoelesle paa google og sett hva du evt kan proeve for aa faa bort hoste din. God bedring og lykke til !

Forstår bekymringen din..Ikke særlig behagelig verken å hoste eller le de første dagene etter KS ..Hvis du mener tirsdag 15 har du jo litt tid på deg enda på å bli frisk..Var snylta forkjølet i nyttårshelgen og hostet og kastet opp men nå er jeg helt fin igjen..Kjør på med varm drikke og hostesaft..Halspastiller eller karamelller..Et lite råd hvis du likevell må hoste etter operasjonen er å holde en pute eller hånden/armen din med ganske fast tak mot operasjonssåret mens du hoster.. Ønsker deg lykke til ;-)

hei, jeg tok ks da jeg jeg hadde bronkitt..ble nok ikke utsatt av den grunn..17 dager før ul termin, men etterpå var det selvfølgelig litt smertefullt da jeg fikk hostekulene mine, bare å rulle seg litt sammen, så belastningen ikke blir på såret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...