Gå til innhold

Å jeg er så rastlös og utålmodig!!


tiltiderensom

Anbefalte innlegg

Kroppen bobler over av energi og jeg har har en enorm trang til å rydde, vaske og handle inn nödvendig utstyr! Men har ikke termin för 18. januar!! Synes det er så lenge til, men vet jo at dagene flyr så plutselig er Dagen der! Klarte ikke sitte stille i går. Ryddet,vasket bad, stövsugde alle rom og vasket klär hele dagen. Har tenkt å vaske gulv i dag. Skal også pakke sykehus baggen. Har også noen innkjöp som må ordnes denne uken. Og har planer om å bake litt. Om en uke kommer mamma hit for å väre her å hjelpe oss med pass av datteren vår på tre år. Så håper jo at prinsen holder seg inne til hun er her, men så kan han bare komme! Nå har vi ventet så lenge, og er så spent på å få möte gutten vår.

 

Jeg har gruet meg en del til födselen, men gleder meg bare mer og mer nå. Går å leter etter vondter ;) Formen er fin, kun litt öm i underlivet og hofter, og en del hyppigere og kraftigere kynnere.

 

Storesöster har sluttet helt med både smokk og bleie, så nettene er litt urolige, men alikevel var jeg lys våken i dag halv seks. Så da var det bare å stå opp å lade batteriene på kamera og tömme det for bilder slik at alt det er klart til den store dagen.

 

Er litt trött nå, så skal snart ta et par timer på öye, men må drikke opp teen min först:)

 

Flere rastlöse som har termin rundt den tiden (18.jan)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg på... =)

Har termin 22. Og synes dagene går litt sakte nå. Nettene blir kortere og! Hadde vært fint å sove til langt på dag...Men får liggesår på hoftene, lårene om natta...

 

Ellers er jeg også i form! Og vasker & rydder så fort det er noe!

Har så smått begynt å pakke sykehusbagen...

Skal på kontroll etterpå, så da går det par timer der!

Kunne ønske jeg kunne jobba så lenge jeg ville jeg...

 

Kjedelig hjemme!!!

Men er vel bare å lade opp vel...Er jo en grunn til det her!

Og jeg gleder meg så sykt! Er så spent!!!

Ikke nervøs for fødselen eller lei magen, men kjenner rastløsheten!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow.... Jeg er imponert!

 

Et sånt energinivå vil jeg også ha!! Har termin 19 januar selv. Men sover dårlig pga sterke kynnere om natten. Øm i bekkenet så jeg orker ikke å gå noe særlig rundt. Magen er stor og i veien og jeg gleder meg til å få tilbake min normale størrelse.

 

Men ja, er rastløs. Føler at livet har stoppet litt opp og at jeg nå bare går og venter på å føde. Savner jobben allerede. Lei av tv og surfing, men orker ikke stort annet.

 

Nyt energien din, kjempeflott at noen har det sånn på slutten :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 19 januar! Og er småhyper innimellom...Det eneste problemet er at kroppen vil ikke alltid gjøre like mye som hjernen! Så jeg holder på til jeg blir kjempesliten, og ligger bare å ruger resten av dagen!! Hehe! Men har vært i fin form i hele jula da, så skal ikke klage!

Gleder meg fryktelig til å få sett han som har gjemst seg der inne nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det er vanlig å få rydde og vaske kikk før fødselen setter i gang. da jeg skulle ha nr. 2 gikk jeg på butikken samme dagen og gjorde storinnkjøp av mat. gikk også og vasket og ryddet så fort det var noe. Har ikke hatt det energikikke helt ennå. Men det kommer vel. Har termin 28.jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...