Gå til innhold

lite eller ingen symptoner?


august o8

Anbefalte innlegg

Jeg er i min 7 uke og merker egentlig veldig lite til at jeg er gravid. Om kvelden er jeg oppblåst i magen, blir litt svimmel om jeg blir for sulten, men ikke noe særlig mer. Noen andre? Jeg er vel kanskje bare heldig, men en får jo ikke akkurat noen følelse av at det er noe på gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også i min 7 uke, og har ingen andre symptomer enn ømme bryster...slik var det med mitt forrige svangerskap også, og fikk ikke følelse av at det var noe på gang før jeg fikk se krabaten på ul. (fikk veldig sent mage)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sånn :) og var sånn med de 2 andre også..bare være glad til du at du slipper alle disse plagene:)

 

Jeg ble tidlig plaget med bekkenløsning da..så jeg fikk det igjenn der:)

 

Så den kommer vel snikende igjenn tenker jeg..men utrolig glad jeg slipper å være kvalm:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i min 7. uke og har veldig lite symptomer. Kun vondt i brystvortene, og så er jeg veldig trøtt. Slik var det da jeg var gravid med datteren min også, og jeg er kjempeglad for at jeg slipper så lett unna

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,burde vel bare være glad til. Var dårligere for to år siden! Men jeg har ikke vondt i puppene en gang. Noen ganger tror jeg at jeg ikke er gravid mer. Men siden jeg ikke har hatt mensen siden midt i november og positiv test, så er det vel en liten snill spire der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på denne. Bare ømme pupper og uteblitt mens. (og et berg av positive tester) Vi skal vel være glad til, vi skjønner det nok om en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn har jeg det også! Er bare i min 6. uke, men det eneste jeg kjenner er litt mensmurringen av og til. Forrige gang hadde jeg mye sterkere symptomer. Får prøve å slappe av og tenke at jeg er heldig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :) Jeg sniker bare innom fra 3. trimester...

 

Jeg hadde det likedan som deg i begynnelsen, og synes det var merkelig at alt som jeg hadde hørt følger med en graviditet (kvalme, oppkast, vonde pupper+++), det stemte ikke på meg. Følte meg slett ikke gravid, selv om alle testene jeg tok lyste positivt. Nå har jeg 9 dager igjen til termin, er i toppform og er vel en av de heldige som kan si: "Gravid? Hva er det?" :)

 

Har ikke hatt noen plager gjennom hele svangerskapet, eneste "bivirkningen" har vært at tante Rød ikke har vært på besøk disse månedene og jeg har vært trøttere enn vanlig. Så har jeg jo vokst ut av de vanlige buksene mine da, og etterhvert merket mer og mer aktivitet nedi magen. Nå venter jeg bare på at lille Ole-Kanutte skal ploppe ut, som et endelig bevis på at jeg faktisk har vært gravid :)

 

Lykke til videre i graviditeten, og er du like heldig som meg så er det bare å nyte den :)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må smette inn her jeg og. Er seks uker i dag, og har bare ømme pupper og null mens (og selvsagt positiv test...). Har hatt så utrolig mye energi de siste dagene at jeg er redd lille knotten skal ta skade!

 

I dag tror jeg at jeg hadde overfølsom luktesans, det var ikke måte på hvor mye rart jeg lukta, og skikkelig sterkt! Men så kan det jo hende jeg bare leter etter symptomer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...