Gå til innhold

noen som trenger dagmamma fra rundt 1.Mars i Søndre-Nordstrand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å begynne som dagmamma igjen,og bare sjekker ut markedet litt...noen som trenger en dagmamma fra rundt 1.mars?

Bor på Toppåsen i Søndre-Nordstrand og har en sønn som da er 8 1/2 mnd og som kommer til å være hjemme med oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg trenger en snill dagmamma til lille Nora som fyller 1 år 16 februar. Vi bor på Sloreåsen. Kan du ringe meg så fort som mulig på tlf 47669642? På forhånd takk!

Mvh

Hanne

Skrevet

Heihei Hanne.

Det ble litt sent før jeg så mld din,men jeg kan ringe deg i morgen.

Vil gjerne være dagmamma for lille Nora.

Hvor mange dager i uka og timer om dagen hadde du tenkt?

Mvh.

Ida

Skrevet

God morgen!

He he, vet hvordan tiden flyr... Jeg jobber heltid, og trenger en heltidsplass, dvs ihvertfall 8.30 til 16.30. Skal begynne på Manglerud, og min arbeidstid vil være 9 - 16. Slå på tråden når det passer.

Hanne :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei. Har du fortsatt ledig plass? Datteren min trenger dagmamma fra ca 1.mars. Hun er en sosial, blid og aktiv jente som da vil være litt over ti mnd. Ring meg på tlf 48096966. Håper å høre fra deg.

• 10 måneder senere...
Skrevet

Hei! Vil bare sjekke status..

Er du dagmamma nå? Hvor mange barn har du? Hvor gamle er de?

Vi flytter til Toppåsen (fra Stockholm) om 2 uker og behøver kanskje dagmamma fra 2. januar-09. Det ser ikke ut til at bydelen klarer å grave fram noen barnehageplass til oss..

Min sønn er da 4 1/2 år. Han er en helt vanlig gutt: glad, morsom og søt (och "coo-ool").

Hvis du leser dette, håper jeg du svarer uansett!

Mvh

//Elisabet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...