Gå til innhold

et par spr til dere med litt mer erfaring

Gizom81

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan den karakteristiske metallsmaken i munnen, være et symtom på annet enn graviditet?

Etter fødsel, kommer mensen igjen i samme syklus? Jeg mener da dato liksom, hvis man hadde hver 10 i mnd før, blir det sånn etter fødsel? noen med erfaring?

Hmm var hos legen på torsdag, har vært plaget med ganske intense mens lignende smerter siden midten av romjulen. Tatt to grav test, negative, også den hos legen. hun regnet med at det var mensen som var på vei tilbake, men hvor lenge skal det gjøre vondt før det kommer noe? 10 mnd siden fødsel så mensen burde vel komme nå snart... sluttet og amme for godt og vel 1,5mnd siden...

setter pris på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Veit ikke om den metallsmaken er symptom på noe anna, men hvis du har vondt; gå og krev undersøkelse, så du får det ut av verden!!Mensen min er like regelmessig nå etter fjerde fødsel som den alltid har vært...Så DET kan du regne med hvis du brukte å være regelmessig.

Amming skal gjøre ting bedre uansett har jeghørt og erfart, men det er sjølsagt individuelt... Jeg hadde krevd å bli undersøkt. Lykke til! Du skal ikke gå rundt å ha vondt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...