Gå til innhold

Hvordan er babyen etter...


Belladonna med to gutter

Anbefalte innlegg

...at den har festet seg? Min hadde ikke festet seg på sist kontroll...! Gutten min har vært veldig aktiv de siste dagene, kan det være et tegn på at den ikke har festet seg enda heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme som meg...hadde ikke festet seg helt sist kontroll.

Babyen min er mer aktiv nå enn tidligere synes jeg. Sover aldri!!!!!!

Får høre at de er mye roligere på slutten...når skjer det?!

To uker igjen til termin...får håpe h*n sparker ifra seg nå, & er roligere på utsiden... =)

 

Skal på kontroll etterpå kl. 11, så blir spennede om hodet er festet nå...men tviler!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp vært på kontroll jeg. Hodet hadde ikke festet seg. Og h*n lå med ryggen mot ryggen min, så da kan er det vanskeligere å gjette hvor stor babyen er i forhold til størrelsen på magen..

 

Her er babyen like aktiv som den har vært de siste tre mnd.. er igjen 2,5 uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fire dager over termin å hun har fortsatt ikke festet seg ifølge jordmor. Må legge meg ned med pute under rompa hvis vannet går å ringe sykehuset sier hun. Føler meg ikke helt vel når jeg er ute i butikken o.l. Holder meg mest inne. Vet ikke om det skal bli roligere når den er festet? Etter hva jeg vet så kan fødselen sette i gang selvom det ikke er festet eller den kan feste seg helt i siste liten.... Ikke noe å bekymre seg over vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kontrollen tidligere idag, så er vårt lille under, festet & klart!!!

Ganske rart...så "vill" som h*n er!!!

 

Men da er det muligheter, Svan81 - høygravid!!! ...at din lille-gutt kan være festet han også, selv om vi har noen livlige babyer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille jenta mi er også vært veldig aktiv de 2 siste ukene. var hos lege tordag, hodet har heller ikke festet seg hos meg, men undrer over hvorfor ikke legen eller jodmoren min har gitt beskjed til meg om at vist vannet skulle gå må jeg legge meg ned og ringe sykehus/ambulanse!!!! Blir litt bekymret jeg da.. Hva kan skje? Vet jo ikke når hodet fester seg da?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navlestrengen kan visst komme i klem sa jordmor til meg. Derfor skulle man legge seg ned. Min lille har heller ikke festet seg enda. 9 dager igjen til termin. Aner jo ikke når eller om hodet fester seg. Men man skulle ringe sykebil uansett og si at hodet ikke var festet på siste kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bekreftet at min var festet 10 des. men han har vært svært aktiv til tider allikevell. Og jordmor sier han kan snu litt på seg selv om hodet er festet. Noen dager han var velldig rolig nå, men i går var det aktivitet nesten hele dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...