Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hei! Jeg er en jente på 20 år fikk en gutt i april-07. Sluttet med p-pillene i okt-07 pågrunn av smerter og fordi vi ville planlegge et barn til. Mensen kom veldig fort etter noen dager og varte i ca 5 dager. Mensen som kom i november va merklig, det va som om den va gammel..bare som brun utflod og noen ganger kom det litt rødt, holdt på i ca 1 uke. Nå mener jeg at jeg skulle hatt mensen den 23 des. men ingen mensen har kommet enda.. jeg har en del smerter i venster eggestokk føles det ut som, hugger til noen ganger skikkelig. har veldig mye "mensensmerter" i hele livmora. men fortsatt ikke noen mensen.. har fått veldig mye utflod. den ene dagen lukter det ingenting, men den andre dagen kan det lukte veldig sterkt. Jeg er veldig redd at noe er gærnt at jeg har blitt steril eller har noe annet.. va kan det være?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har hatt det likedan, fikk tilbake mensen etter at jeg sluttet å amme da frøkena var 8mnd., det var en sparsom blødning med bare gammelt mørkt blod. Så fikk jeg den igjen etter 38 dager og så etter 35... Virker som kroppen kanskje har behov for å "reparer" seg litt selv. Har forresten også veldig stikkende smarter i ve. side, kjennes ut som det er i eggstokken.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Mmm.. veldig slitsomt.. men jeg har ikke ammet da :S men, men får vel nesten ringe legen så jeg får det undersøkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå