Gå til innhold

Bugaboo bee eller Maclaren XT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe reisetrille til jente vår (9 mnd). Ønsker ei trille som kan brukes ei stund, som blir lita sammenlagt og selvsagt med gode "kjøre"egenskaper. Står foreløbig mellom disse to til tross for prisen. Hadde bestemt oss for Maclaren pga mye skryt, men kom over been og synest den ser super ut -kan brukes begge veier! Hmm..men er den like god å trille? Noen med erfaring/synspunkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på dette - dytt!!

Skrevet

De store forskjellene på disse er jo PRIS og at du kan SNU SETET på bee mot deg. Så akkurat at bee kostet 5999 på Barnas hus i Sandvika. Mclaren koster vel rundt 2500-3000? Vi har Mclaren techno xt (2500 kr på babymagasinet på grønland i oslo), veldig fornøyd med den. Men bee er jo bare helt nydelig da!

Skrevet

bee var feilprisa, koster 3 eller 4000

Skrevet

Jeg tror Bee er lengre i ryggen pluss at man kan snu sittedelen som er veldig praktsik. Anbefaler bee´en jeg.

Skrevet

HI:

Mulig det blir bee da:):) bestiller fra babytrader i så fall.

Skrevet

Ville absolutt gått for bee. Genialt at setet kan snues begge veier, og den er kjempelang i ryggen (57 cm, kan sammenliknes med f.eks phil&teds som er 55cm eller oth som er 50 cm). Den kan også justeres i setet, og jeg synes hjulene ser akkurat like gode ut som maclaren.

Liker godt maclaren også, men er et stooort pluss med vendbart sete =)

Står endel om erfaringer med bee inne på forumet på www.vogndilla.no (eller .com), der er det mange bilder også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...