Lille Luna Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er veldig plaget med en merkelig "sug i magen" følelse i øvre del av magen (rundt magesekken), og det kommer på ettermiddagen/kvelden. Det kjennes ut som om jeg er veldig sulten, selv om jeg ofte nettopp har spist. Jeg kaster opp mye enda (morgen og kveld), og er mye sliten. Jeg er i uke 14 nå. Det er ikke direkte vondt, bare veldig plagsomt og slitsomt. Er det noen andre som har det slik eller har hørt noe om det?
Gjest Orkideen Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Fordi du har mye oppkast har du økt syreproduksjon i magesekken. Det vil du kunne merke som sug i magen, brennende magesmerter og halsbrann. Dette er et normalt problem under graviditeten. Sørg for å spise små og hyppige måltider. Noen mener at lovehearts hjelper veldig godt på slike plager. God bedring.
Lille Luna Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Da bærer det rett i butikken for å kjøpe lovehearts!:-) Tusen takk for svar!
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 jeg har oxo dette suget, er 14 uker jeg og, men jeg har ikke vært noe kvalm eller spydd i det hele tatt... men føles ut som jeg er kjempesulten, men har jo akkurat spist jo, kjenner dette mest når jeg legger meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå