Stratos med 3 barn Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hvordan dress har dere? Vi har en sånn helårsdress med ullfor jeg kan ta ut. Faen i annen, jeg blir irritert hver eneste gang jeg skal sette den på! Makan til herk! Noen tips?
Molait Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Synes ikke det er noe problem jeg. Vrenger seg jo når jeg kler av, men bare å vrenge inn igjen. Du kan jo sy på noen knapper og strikker så sitter foret bedre?
Stratos med 3 barn Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Knurrr. Neste år tror jeg det må bli noe annet! Da er guttungen 2 år også og ikke sjans i havet at han vil få på seg en slik dress alene. Hva har du under? Vi har ull under og det blir som sirrup å få dratt dressen på jo
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Ta ut innerforet og ta på det først. Så tar du på ytterdelen etterpå. Da går det lettere.
Herkules Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Vi har gjort som Turbo men det er også fordi det har vært så mildt at jeg har brukt en tynnere ulldress inni ytterdressen Kjempefornøyd med Trolldressen
Stratos med 3 barn Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Takk for tips! Prøver det da Men klarer de å få den på seg selv? Min viser interesse for det allerede, men denne dressen vet jeg jo han ikke klarer sånn som den er nå i hvertfall:(
Herkules Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Hvor gammel er han Min på 17 mndr er ikke spesielt opptatt av å ta på selv. Han henter heller og setter seg på fanget for å bli kledd på.
Molait Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 hehe min er og mer bedagelig der. Hjelper til da, holde ut arm og sånn. Sko/sokker er stat å ta på selv. Ja og lue, men den bare holder han rundt nakken.... Synes faktisk ikke dressen er noe prob jeg. (??) Er jo værre med de gameldagse parktantens drøm dressene. De er så klumpete. Vil ha mye samme problem med andre dresser. Da må du kjøpe med fast for isåfall. Vi bruker ikke ull under. Han har gjerne ullbody/longs og fleecedress utenpå der. Sklir så fint at:) Anbefaler de ikke det og a? Ull, fleece, ull, vann/vindtett? Mener jeg leste det på lappen på dressen... Og 2 åringer i bhg klarer sjelden å fikse påkledning helt alene uansett:) Gjør noe og får hjelp med resten.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har aldri festet de to dressene sammen. Går som en lek det:) Gutten min er snart 3år og han har tatt på seg dressen selv siden i høst. Henter jeg gutten i barnehagen tar jeg av den skitne ytterdressen, og så har han bare på seg ulldressen i bilen.
Süsse Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Jeg fester heller ikke de to sammen. Elsker den dressen
maritedahl Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Jeg må innrømme at jeg elsket den dressen. Er såååå lei meg for at den forsvant(ble stjålet fra barnehagen i løpe av sommeren). Jeg kjøpte i høst Trolldressen der ullforet er en del av dressen fordi den var på tilbud og mye billigere, men angrer fordi jeg syntes det var lettere med løst for! Jeg brukte altid de to delene hver for seg. Ullforet dro jeg på først også dro jeg dressen over, aldri noe stress med det synte jeg. Jeg festet aldri de to delene sammen. Brukte også foret under regndress og for seg selv til og fra barnehagen. Om høsten og våren brukte jeg ikke foret i det heletatt. Det som er dumt når foret sitter fast er bl a vaskingen. Det tar jo såå lang tid å tørke. For hvis dressen er full av sand så er det jo bare dumt at man må vaske hele dressen. Nei, jeg er helt overbevist et jeg skal kjøpe troll dress i to deler neste gang. Da får man jo to dresser i en!
mammae:-) Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 super fornøyd med dressen. kanskje litt "vanskligere" og ta på en reima men ser ikke på det som noko stort problem. elste vår på 3 har tatt på seg dressen sjølv vertfall siden ho var 2 år. Til dei minste synest jeg at dei blir meir beveglege i troll. Og til dei elste virker er den meir slitesterk en f.reima.
♥Emma*21febr06♥ Skrevet 11. januar 2008 #13 Skrevet 11. januar 2008 Er utrolig fornøyd!! Har tatt ullforet inni av, slik at hun alltid tar først den "ulldressen" på seg, og så selve dressen. Ikke noe stress. Må sies at jeg har fjorårets modell, vet ikke om de kanskje har forbedret noe på den?
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #14 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har denne med fast for og jeg elsker den. Jeg må bare si at jeg syns den tørker kjempe-fort etter vask. Dette er min datters 2.Troll-dress med fast for og jeg kjøper den gjerne igjen. Hvertfall hvis jeg får den på tilbud eller at min svigermor sponser meg!
nickoline og supermann Skrevet 11. januar 2008 #15 Skrevet 11. januar 2008 Har ikke noe problemer med min. De skryter av den i barnehagen også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå