Gå til innhold

Jeg ønsker en vogn som kan vare lenge, og som har alle funksjoner jeg trenger, hvilken vogn er det? Blir forvirra av alle disse vogndebattene og nettbutikkene...

Anbefalte innlegg

Så om noen vet please gi meg beskjed. Merke, funksjoner, og hvor lenge man kan bruke dem:)

Jeg driter rett og slett i hva som er trendy og inn når det gjelder barnevogn.

Det jeg ønsker er en vogn jeg kan bruke så lenge barnet har behov for vogn.

Den skal kunne ha en slik bag som kan tas ut, og eventuelt gjøres om til en slik trille hvor barnet kan sitte.

Om dere skjønner? Finnes dette ?? Hva er eventuelt alternativet?

Pris spiller ikke store rollen, men greit at ikke vogna koster flesk heller.

Vanlig er vell sånn 5-6 tusen kroner??

Eller er jeg helt på jordet nå?

Blir helt tullerusk når det gjelder kombi, sport, duo ditt og duo datt:P hehe

Noen vogneksperter som kan hjelpe meg??

TUSEN TAKK!!

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale easy Walker! Det er en utrolig lett vogn selv med en 3åring oppi! Den har separat bag og sportsdel. Kjøpte den når 2-åringen vokste ut av sportsdelen i den første vognen vi kjøpte, veldig mye mer fornøyd med denne vognen! Så nå gleder vi oss til å ta i bruk bagen når minstemann kommer. Lykke til med valget!

Det kommer jo ann på om du vil ha duo vogn (bytter bagdelen så man får sportsvogn) eller kombivogn der baggen ligger i sportsdelen. Jeg har dessverre ikke råd om akkurat hvilken vogn du vil ta. Men jeg kan si noe om den vognen vi mest sannsynlig vil ha. Det er Teutonia Mistral, den har 4 hjul, og er en kombivogn, den er såpass smal mellom hjula så vi får den lett i bilen selv om bilen ikke er så stor. Den er litt lavere enn noen av de populære simo vognene, men jeg ser på dette som en stor fordel når barnet skal begynne å bruke sportsdelen fordi den står stødigere og de slipper å føle at det blir sittende veldig høyt! Du kan lett snu håndtaket så du kan trille begge veier.

Men det er mange vogner som har akkurat disse funksjonene, men vi har valgt denne da 2007 fargene er på salg nå!

Om det hjalp noe vet jeg ikke, men det ga kanskje mer pekepinn??!!

hmmm tja...

Har ei venninne som nevnte Teutonia Mistral.

Hun var veldig fornøyd, og ga meg en del tips.

Jeg ønsker:

* bag til å ta ut

* Babyen skal kunne sitte i når den blir større

Dette er vell det viktigste.

Heter dette kombi eller duovogn?

heisann..jeg kjøpte qunnie speedy til min første..den kan du ha bilsete på,bag og sprtsdel så da trenger du ike å kjøpe nye vogn i d heletatt..den koster rundt 5000-6000kr..den finnes i mange forskjellige farger og har bare 3 hjul men er kjempe god og lett å kjøre:)

Annonse

Hei!

Sier meg enig i Quinny Speedy! Vi har kjøpt den, og venner og familie har bare gode erfaringer med denne. Bruker bagen til babyen vokser ut av den, setter så på sportsdelen (der ryggen kan legges ned, og med en dunpose oppi blir det supert for babyen), og bilsetet som kan settes rett på understellet er superpraktisk!

Hei.

Nå er det jo dette med barnevogn veldig individuelt, men etter mine erfaringer osv er det ingen vogn som slår Basson Duo "Roma". Den er stor i baggen, slik at ikke babyen ligger kjempetrangt og det er flott sportsdel. Denne vognen kan brukes leeenge:-) Den er enkel å legge sammen og å bytte mellom delene. Den gir god lufting i baggen, spesielt greit på sommeren. Jeg kjøpte nettopp en ny av denne og betalte 3990. Riktignok for 2007-modellen. Men det betyr ikke noe for meg. Du bør sjekke den ut hvertfall...

Det er ikke lett å velge:-)

Lykke til

Jeg kommer til å gå for TFK joggster twist. Gikk inn i en butikk og ramset opp alle kriteriene mine også sa betjeningen hvilken vogn de syntes hørtes best ut for meg! Vanskelig å si hvilken vogn som passer best for deg, for vi har så forskjellige preferanser... Syntes det funket veldig bra å skrive opp alt jeg ønsker meg, for så å finne en vogn deretter!

Bra tips!!

var på babyshop i går, men det er jo som å gå i en jungel:) haha

Lyst på alle vognene, alt utstyret etc.

Gubben skal ha ferrari bilsete til babyen. hehe

http://www.bugaboo.com/no/en

I dag var jeg på salg og fikk karret til meg en bugaboo cameleon 07 mod. Vi var på olsen&co sist uke og ramset opp alle kriteriene for vognen vi ville ha. Endte opp med denne..Tar liten plass i bilen, Tar liten plass å lagre de delene du ikke bruker (f.eks bagen når de vokser ut av den) lett å slå sammen, bevegelige hjul forran (anbefales av meg), veier lite kun 9 kg, "alle" deler kan vaskes i maskin, du kan velge og mixe i mange farger, litt fancy å se på.. jeg syntes den var litt spesi i begynnelsen når vi kom inn i butikken, for den var utstilt i dongeri stoff.så vi gikk forbi den og så på noen andre først, men når hun i butikken hjalp oss og fikk vist den skikkelig var ikke jeg i tvil, da hadde vi sett på mange av de andre vognene de hadde uten å liksom finne den perfekte for oss. se videoen på nettsiden så får du se alle mulighetene du har. Bagen er det god plass i og vi kan montere bilsetet rett på understellet når vi bare skal en liten tur på butikken ol. Vi bor i nærheten av strendene på jæren, så da var det genialt at den kan kjøres som tohjuling i sanden. Jeg ble ihvertfall imponert. Håper du også liker den når du får se hvor allsidig den er.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...