Gå til innhold

Litt stressa!!


Solskinnstrall

Anbefalte innlegg

Det er blitt snø og litt glatt der vi bor- men alikevell er vi ute å går turer hver dag for å holde kroppen vedlike.Men i dag ramla jeg på siden! Kjempe bekymra, sint og lei gikk vi hjem for å kjenne om alt stod bra til. Jeg la meg ned å prøvde å få kontakt med ungen og den sparka heldigvis til etter litt!! :o)

Jeg kan regne med at alt er bra da- når jeg har kjent liv i hele kveld kan jeg ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Regner med at det har gått bra siden det er liv der inne. Men mener å ha lest at man alltid skal kontakte føden etter knall og fall, grunnen til det er at man er bekymret for morkakeløsning. Ikke vet jeg hvor vanlig det er, men det skader jo ikke å ta en telefon? Greit å sjekke ut sånne ting just to be on the safe side, syns jeg! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg datt på rumpa sist jeg var gravid, det var like ved termin så jeg gjorde ingen ting da jeg kjente det var liv. var kun jeg som fikk litt hjertebank og ble engstelig, men det gikk bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt at du bør ringe føden hvis du faller i tilfellet morkaka løsner litt.. Ikke for å skremme, for det er nok ikke noe galt i det hele tatt! men kanskje ta en telefon for sikkerhetsskyld..? Men jeg tenker også at når det er liv, så er nok alt i orden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...