Gå til innhold

Bok til den vordende far


La vita è bella <3

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har bursdag snart, og jeg kom plutselig på at det hadde vært kult å gi han ei bok om svangerskap fra pappaen sin side eller en bok om å bli pappa e.l. Noen som har vært borti slike bøker?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Verdens beste pappa" Veldig morsom

 

"Baby- En bruksanvisning" Her får man forklart hvordan babyn virker ved dataspråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Nå har jeg bestilt Verdens beste pappa, den hørtes veldig morsom ut ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. popper innom fra 2.tri. Denne boka "værdens beste pappa" Er det ei bok om bare tingene etter fødsel eller er det mye om svangerskapet også.... hadde lyst på en bok som kunne forklare svangerskapet til sambo på en måte som er interresant for han... Han hater nemlig å lese de evilange svangerskapsbøkene vi allerede har...

 

Vi har kjøpt boka "pappa for første gang" og den var hysterisk morsom, men hadde veldig lite om selveste graviditeten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte boka "verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre". Sambuaren min sit og ler medan han les i den, artig bok fortel han til stadigheit - gjerne etterfulgt med eit eller anna han har lest i boka om svangerskapet, fødselen eller tida etterpå. Har lest litt i den sjølv, og den er artig samtidig som den fortel mykje interessant frå ein litt annan vinkel enn alle desse bøkene som er meir beregna på oss gravide :)

Den var eit godt kjøp visst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja den hakkespettboka er artig. Mannen min hater å lese, han leser kun biltema-katalogen. Men denne boka leser vi sammen på senga om kvelden. Den er morsomt skrevet og det er fint at han får med seg dette med hormoner, kvalme, irritabilitet, fødsel osv. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...