Gå til innhold

Noen som har erfaring med innleggelse under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sliti med depresjoner, selmordstanker og selvskading lenge nå... Var innlagt på psyk avd når jeg fant ut at jeg var gravid, nå er jeg 11 uker på vei. Sluttet brått på alle medisiner med en gang og trodde/håpet på at det skulle gå bra.

Men nei det gjør det ikke... Det har blitt foreslått at jeg skal tilbake på medisiner, men det vil jeg helst ikke pga evt påvirkning på fosteret. Legen min sa også at jeg kan legges inn på nytt, alt jeg trenger å gjøre var å si fra...

Vil gjerne høre om erfaringer ang innleggelse under svangerskapet, med/uten medisiner... Vet ikke hva jeg skal gjøre..

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var innlagt i flere måneder. det er et problem at de ansatte ikke er vandt til å ha gravide der....

medisinene ja. jeg gikk på MYE medisiner. men mange av dem var pga. hyperemesis gravidarium. fikk faktisk morfin på slutten ( valgte det ikke selv, men kunne ikke snakke eller røre meg, så da blir sånne valg tatt for meg). min ble skjekket for abstinenser etter fødselen, men hadde ingen tegn. har heller ikke hatt noe unormalt heller etter nesten ett år er gått. så det gikk jo bra å ta medisiner da.....

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg skulle mange ganger ønsket at jeg kunne blitt innlagt...Jeg er så deprimert at det hjelper ikke hvor mange samtaler jeg går til...

Jeg sliter ut ungene og samboer og meg selv...

• 2 uker senere...
Skrevet

Legen min har sagt at d er bedre at jeg tar medisiner når jeg er gravid og er urolig enn å la være å ta...

Han sa at d er værre for babyen hvis jeg har kjempeangst!!

Han sa nå at hvis jeg fikk mer angst etterhvert, så syns han at jeg skal bruke cipralex også...

D er ikke så lett å vite hvor mye en tåler pr dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...