Hattifnatt Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Tenkte jeg skulle skrive om mine erfaringer med Brio Kombi. Vi har en 2007-mod. Ulemper: - Veldig tung. Et slit å få inn i bilen hvis man er alene. - Vanskelig/tung å svinge. Glem å gå inne i butikker med denne, med mindre det er VELDIG god plass blant reolene. - Vanskelig å legge sammen og blir ikke spesielt mye mindre - Dårlig sikring av bagen inne i vogna, tungvint stroppesystem som skal holde den på plass, men i virkeligheten er det bare tre knapper som holder bagen i vogna. - Utrolig vanskelig å justere ryggen til sitte/ligge. Av og til fungerer det, av og til ikke. - Både bagen og sportsdelen ble fort for liten for vår sønn. Han er nå 7 mnd og har vokst ut av vogna. Bagen vokste han ut ved 3,5 mnd. Vi kunne nok brukt den litt lenger hvis han ikke hadde brukt kjørepose. Ikke sjans å få en voksipose oppi der. - Går ikke an å bøye håndtaket ned. - Følger ikke med regn- eller myggtrekk. - Dyr - Svak kalesje-ledd. Faller ned hvis man kjører i en hump. - Utløser alarmer i butikker. Leverandøren sier det muligens er kalesjen. - Ikke håndbrems. Fordeler: - Stødig og med god fjæring - God plass under vogna - Stabil selv med tungt lastet stelle/handlebag foran - God å kjøre på ulendt terreng, grus, snø etc. - Fint at man kan snu hele sportsdelen - Godt håndtak Alt i alt vil jeg si at denne vognen nok passer best på landet. I byen blir den for stor og tung.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 blir som med brio som med simo.. store tunge beist,men en utrolig god trillekomfort.. så dette er ikke typiske små snertne byvogner nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå