Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 hei dere. kan hende det bare er jeg som innbiller meg dette, jeg er 23 uker på vei, og skal bli alenemamma den 29 april. savner så sårt en støttespiller jeg kan være med, en som er der og tar vare på meg og støtter meg opp i tunge hverdager. ser for meg at det ALDRI vil skje nå som jeg er "på tjukka"... kommer alle menn til å trekke seg unna i all evighet bare for at jeg skal ha/har barn eller? *vil ha en mann*
annethe Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Nei, kjære deg vennen! Tror nok det er mange i vår situasjon rundt omkring som tenker at det blir sånn, men det tror jeg ikke etter at jeg har snakka med mine venner og fått litt trøst på dårlige dager der alt håp er ute. Jeg er den typen som alltid faller for feil gutter. Gjorde det igjen nå gitt, og det er vanskelig å være så glad i bf som jeg er når han ikke er det tilbake. Hadde det ikke vært for lille, kunne jeg brutt kontakten med han og glemt han mer og mer etterhert. Den dagen du møter drømmemannen så er det mest sannsynlig en moden person som tør å ta ansvar. Du får et stort ansvar i livet ditt, og kan ikke han ta hensyn til det, er han ikke noe å samle på. Kanskje han har barn fra før? Det er så mange forskjellige mennesker der ute, og selv om du skal bli mamma så betyr det ikke at det ikke er noen for deg der ute. "Kjenner" fire andre som har møtt mannen sin etter at de fikk barn, to av de er gift, en er gravid med han nye. Og man hører om de som får nye kjærester selv mens de er gravide. Håper ikke jeg skrev noe som kan bli misforstått! Jeg pleier å si at jeg har mannen i mitt liv i magen Lykke til!
annethe Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har termin dagen etter deg forresten,så skriv gjerne hvis du vil
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 ja, da er vi vel to som for tiden nå har "mannen i vårt liv" i magen. kjipt med sånne dager som det, man får bare lyst å legge seg og aldri stå opp igjen. hvor bor du da, i norges hele land?
annethe Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Ja, har en sånn dag i dag. Alt ser bare skikkelig mørkt ut. Kanskje fordi jeg har hatt kontakt med bf idag og han får meg til å føle meg minimalt verdt... men nok syting fra meg Akkurat nå bor jeg i Skien, men er litt usikker om jeg skal bli her eller flytte videre. Du da?
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Neida, gravid eller har født osv har ingenting å si for de fleste menn er min erfaring:) Mange menn synes faktisk det er skikkelig stas at man har en unge (de som digger barn i allefall), så en mann treffer du nok etterhvert, om du kommer til å ha tid til en mann er en annen sak:) For å si det sånn, mamman min var alene med tre barn når hun møtte mannen hun er gift med nå, det må vel kalles kjærlighet å faktisk gifte seg med en dame som har tre (to skikkelig rassunger hahaha) fra før av:D
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Hei kjære deg Jeg hadde nøyaktig det likedan som deg for ikke mange mnd siden, men 4. mnd på vei i sv.skapet, med humørsvigninger, kviser og vektoppgang, så fant jeg verdens beste kjæreste! Han er veldig intr. i den voksende magen, og jeg har aldri hørt han uttrykke misnøye eller redsel mtp at barnet ikke er hans. (BF i mitt tilfelle vil ikke ha noe med barnet å gjøre, og fant seg (paradoksalt nok) ei dame med barn fra annet forhold i stedet..) Det er absolutt muligheter for å få seg kjæreste både før og etter en graviditet! Jeg har flere kompiser jeg aldri trodde ville finne seg dame med barn fra før av, men der tok jeg feil, gitt! Sender deg mange gode tanker, og er helt sikker på at det skjer noe når du minst venter det! Klemmer!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 tusen takk for svar dere, har vært greit å fått tilbakemelding på at det ikke bare er jeg som føler/har følt det slik.. ser litt lysere på ting nå, etter lest kloke ord fra dere. takk skal dere ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå