Gå til innhold

Noen fra Lillehammer eller omegn her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er ikke fra Lillehammer, men har bodd her i 12 år, litt til og fra i forbindelse med studie, men har hatt leilighet på Lillehammer de 12 årene. Flytta til Gausdal for fem år siden, usikker av hvilken grunn. Men boligpris spillte hvertfall inn. Jobber i ungdomsskolen.

Hei! Jeg er 28 år og bor i Mesnali. Flyttet til Lhmr-området i 2000, i forb. med studier, og ble værende... Samboeren fikk seg fast jobb i Lillehammer kommune (skole), så det er først og fremst derfor vi er her ennå :-)

Vi har ei jente på 4 år, og termin midt i juli på andremann. Du skal se vi havner på barselavd. sammen :-)

Annonse

Vi begynner å bli en del her nå. Hvordan er formen deres.. Min er elendig.. konstant kvalm, og blir enda verre når jeg legger meg... Men det gir seg vel snart håper jeg.. Drikker farris som bare det, for det skal visst hjelpe.

Er du kvalm du også? That makes two of us..... Ble innlagt på gyn. avd. på Lillehammer i slutten av november fordi jeg kasta opp alt jeg fikk i meg og mere til (flere ganger i timen). Jeg var helt utkjørt, så det var faktisk godt med noen dager på sykehuset. Etter det har jeg vært konstant kvalm, men heldigvis ikke kastet opp så mye at jeg har hatt behov for innleggelse igjen. Jeg er sykmeldt og synes det er fryktelig ensomt - laaaaaaaaaaaaaange dager. Så jeg håper jeg snart blir i såpass form at jeg kan gå på jobb igjen. Forrige gang jeg var gravid, hadde jeg det også slik - fram til 4,5mnd. Etter det var jeg i mitt livs aller beste form fram til fødselen. Håperhåper at det blir slik denne gangen også! men det kan man ikke vite såklart.

Vi får bare holde ut :-) Jeg har også god erfaring med farris, og så er det jo kjempeviktig å få i seg nok væske, da. På sykehuset fikk jeg også råd om Gatorade eller Xl1 (men synes det smaker som et h....., så jeg har ikke drukket så mye av det).

Hilsen "hun i Mesnali" ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...