Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hva synest dere om navnet David? Og hvordan ser dere for dere at denne gutten er?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 David er mørk og vakker, romantisk og skjønn!
Gulp Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 David er et nydelig navn. Kjenner en liten David som er blond og skjønn, men rampete:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 David er et helt greit navn. I mitt hode er David den snille og flinke gutten. Flink på skolen, ingen ramp, gjør leksene sine, er stille og rolig.
Vannmann35 Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Vel, David var lenge yndlingsnavnet mitt da jeg var stor David Crocket fan! Dette varte helt til jeg havnet i kollokvie med en superkristen gutt som syntes det var syndig å spille kort... Riktignok høy og mørk men... Navnet litt ødelagt for min del... Ellers tenker jeg på Idol-David, som da var liten (den gang) og lys, samt den andre Idol-dommeren David Eriksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå