polarn & pyrene Skrevet 6. januar 2008 #1 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg "reiste på jobb" på morgenen trodde mannen min. Egentlig reiste jeg for å handle inn mat og hennte kaken som var bestilt. Mannen tok med seg dattera og reiste opp til mamman sin som holdt meg unnderettet hele dagen om hvor han besfant seg. Jeg fikk handlet, hentet, ryddet og vasket alt her hjemme uten at noen viste det. maten gjorde jeg ferdig og stelte ned på matboden og gjemte unna alt som hadde med festen å gjøra. Kl 17 kom mannen hjem og var helt som vanlig. Han gledet seg til vi skulle på kino og hadde planlagt hvor vi skulle spise først og hva vi skulle se på. Kl 17.45 ringte det på døren og han åpnet. Der stod det venner fra Sverige og da begynte han å få sine aninger. Jeg styrtet frem med mat, og dekket border. Han bare gikk rundt å smilte og skjønnte ingen ting før alt stod på bordet. Vi var totalt 20 perosner her som hygget oss. Han ble kjempe glad for gaven sin og sitter nå å planlegger når og hvor han skal ta denne bil dagen sammen med en kammerat. Er så fornøyd at jeg klart å holde det så hemmlig helt til første gjesten kom altså. Han hadde ikke hatt noen aninger heller. Så det var en kjempe hyggelig kveld, men nå er jeg helt slutt og har ikke mer krefter igjen i kroppen. Nå skal jeg ha noen dager jeg bare tenker på meg og lille mann i magen. Skal til frisøren og fotpleie i morgen og manikyr på onsdag. DEILIG. Ha en fin kveld jenter. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136454523-april-da-er-festen-vell-overst%C3%A5tt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 6. januar 2008 #2 Del Skrevet 6. januar 2008 Så bra dte var vellykket! Må si du har vært flink, ja *nikker* Nå har du virkelig fortjent litt plei-deg-selv-tid. Håper gubben din vet å sette pris på deg :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136454523-april-da-er-festen-vell-overst%C3%A5tt/#findComment-136456676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå