Gå til innhold

Slimproppen..hvor lenge fra den har gått til dere har fått rier?


Snart tobarnsmamma:)

Anbefalte innlegg

Tror slimproppen min har gått igår og idag. Skikkelig mye og seigt slim som har kommet ut, ligner ikke noe annet slim jeg har hatt tidligere. Helt blankt og skikkelig seigt! Dere som har født før, hvor lenge gikk det fra slimproppen gikk til fødselen kom igang og riene kom? For svigerinnen min gikk det akkuat en uke;) Har termin 14. jan;) Spennende det her!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med begge mine gikk det nesten nøyaktig eit døgn fra slimproppen gikk, til babyen var ute. Men den var og litt blodig hos meg begge gangene. Er nok stor forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min gikk julaften men det sjedde ingen ting så de satt i gang fødselen min den 2 januar:) og da hadde eg allerede 3cm åpning:) så hvem vet kansje du har begynt og åpne deg å:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, fremdeles ikkje noe mer tegn på at fødsel er igang her...bortsett fra hyppigere kynnere og litt mer nedpress, noe oftere litt stikninger der nede! Gleder meg sånn til den lille gutten vår kommer ut!!!! Men ettersom min mor har blitt satt igang 3 ganger på sine 3 fødsler har jeg ikke egentlig forventninger om at fødelen skal starte før termin (14.jan) da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...