Loli Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har strikka 4r og 4 vr hele veien og nå er det snart klart for felling. Hvoran skal jeg gjøre det da...? Sånn at det ser nogenlunde normalt ut..
@stronauten med 3 små Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg kan bare felle ved å strikke to masker sammen, tror det blir greit. Men: Du må felle løst av, ellers vil den siste runden gjøre lua stram å få på.
Gjest mphs Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Du kan først strikke sammen de to første rette og de to første vrange i hvert felt på en omgang strikke to omganger uten felling. Fell så på nytt i begunelsen av hvert felt. Og to runder uten felling til det er 1 rett og 1 vrang igjnen så to og to masker sammen omgangen ut. Om det er veldig mange masker igjen da ville jeg felt to og to igjen på neste omgang og så dratt tråden gjennom maskene.
Loli Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 Ja, skal felle løst...men jeg snurper sammen på slutten. Men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det når det er rett og vrang...hvor ofte og hvis jeg strikker to vr sammen har jeg jo bare igjen 3 til neste runde? Men det er vel kanskej meningen? Huff..grønn jeg? Ja!
Loli Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 oki, det tror jeg at jeg skjønte:) Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå