Gå til innhold

Nedtur:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde endelig funnet noen urter og en del informasjon på en side på nettet. Jeg så endelig lyset. Flere kunne bekrefte at de hadde blitt gravid på denne urten, da den kan hjelpe å senke FSH verdien. de som lager denne urten kan bekrefte at den faktisk er enda bedre enn akupunktur på nettopp mitt problem.

Jeg bestillte dette preparatet i går fra USA, så i dagtidlig kom nedturen, er ikke sikkert jeg får den. Det er mulig Norge har en dum regel så sier at jeg ikke kan få dette inn her i landet, det var de som driver siden som ga meg beskjed. Nå er jeg bare kjempe lei meg. jeg var virkelig glad da jeg etetr 4 år endelig har funne noe som er bevist at kan hjelpe, det er jo ingen vestlig medisin som kan det:(

Så nå sitter jeg er stille fortvilet. hva hvis jeg ikke får dette, det er jo det eneste som kanskje kan hjelpe meg, snakk om falske forhåpninger:(

Nå har jeg sendt mail til tollen å hørt om det er mulig å få det inn i Norge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke jag men det ær inte møjligt att sende denne ørten till någon du kænner som så kan sende den vidare till dig. Kanske i USA eller Danmark och så vidare till dig... I bland måste en kvinna ordna litt sjælv.

Lycka till !

Skrevet

Til alle slitere. Her er et godt tips!! Har diagnosen pcos og prøvd å bli gravid i 3 år.

.

Mistet mensen i 4 år pga pcos. Fikk masse hormonkurer av legen for å få denne tilbake men ingenting hjalp. Helt til jeg ble tipset av en venn om fotzoneterapi. Tok dette 3 ganger og healing 2 ganger og vips der kom mensen tilbake. Dette er ca 2 år siden no . Om mensen har kommet hver mnd etter dette. Gikk deretter gjennom 8 hormon kurer for å bli gravid . Men ingenting hjalp. Bestemte meg da for å prøve den siste hormon kuren jeg fikk sammen med fotzoneterapi. Og etter 1 uke var jeg gravid , men mistet uheldigvis i uke10.

No er jeg blitt gravid igjen ,uten noen form for hormoner. Kun med forzoneterapi og healing. Jenter dette er vert å prøve. Skulle egentlig vært i Haugesund no på prøverør. Men slipper dette forhåpentligvis. Vet også om 2 andre slitere som ble gravid etter dette.

Skrevet

Jeg har kuttet ut hormonene selv, de kan ikke hjelpe meg uansett. Første gang jeg ble gravid, så ble jeg gravid ved hjelp av akupunktur. Nå går jeg til henne igjen, hun har ordnet mye på syklusene mine. Nå håper jeg jo at det skal hjelpe meg også denne gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...