Gå til innhold

Sexsmerter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke har kommet så langt som til 1. semester. Tror imidlertid dere kan gi meg best svar. Sex i svangerskapet debatten synes jeg er litt lite informativ...

Uansett - har IKM denne uka. Hadde sex med min mann i går kveld. De siste to ukene har det vært smertefullt når han penetrerer dypt i meg. Har egentlig bekymret meg lite og tenkt at det sikkert går over.

Etter samleiet i går fikk jeg skikkelige smerter i underlivet. Måtte opp og gå, men etter en liten time klarte jeg å ligge på ryggen. I dag har jeg kjent "stikkinger", også når jeg sitter nede.

Noen som kjenner seg igjen eller har en idé hva det kan være???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke være noe desverre.. jeg har hatt det slik mange ganger.. men skal innrømme at jeg sleit ekstra nå når jeg ble gravid.. men hele underlivetmitt forandra seg.. kom til masse blod..slik at jeg hovna opp.. Ble kjempetrang.. om du skjønner?.. Så sex var nesten håpløst.. sliter fortsatt og er snart fullgått 11 uker.........

Du får vente og teste.. jeg testa positivt 5-6 dager over Ikm..

Skrevet

Jeg hadde også stikkninger da jeg hadde sex jeg var gravid men visste det ikke.. ventet mensen noen dager etterpå men den kom ikke heldigvis :)

Har fortsatt vondt visst jeg skal ha sex... Kjipt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...