Gå til innhold

Noen av dere gravide som VET dere ble gravide FØR EL ?


**Håper**

Anbefalte innlegg

Hei jenter....

 

Første dag, siste mens hadde jeg 19 Desember. Begynte den 18, men blødde mye mer den 19, så går ut i fra den dato og hatt regelmessig mens på 28 og 29 dager nå i 3 mnd. EL blir da ca 2-3 januar. Jeg og min kjære har hatt sex hver dag siden mensen slutta. Men han måtte dra tidlig onsdag morgen den 2 januar. Så siste dagen vi fikk ha sex var tirsdag kvelden den 1 januar. Men om EL ble litt forsinka, la oss si den 4 januar, kan jeg ha mulighet for at det har klaffet denne pp da?

 

Er det ikke slik at sædcellene kan leve opptil flere dager og at det er bedre å ha sex før EL finner sted enn etter????

 

Kjekt å høre litt med dere som er gravide og har erfaring.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for svar. Da har jeg et håp her. Til tirsdag eller onsdag er det 1 uke til IKM. Men det rare er at i går og i dag stikker det nederst i magen min. Vet det er for tidlig med symptomer. Men kan det stikke når egget fester seg tru???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg skjønte ikke helt overskrifta di. Om jeg vet om jeg ble gravid FØR el? Sist jeg sjekka må man vel ha el for å bli gravid noe som igjen tilsier at man ikke kan bli gravid FØR el. Ikk meningen å være frekk her, men skjønte ikke helt spm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne gangen ble jeg nok gravid rundt EL men med førstemann så hadde jeg sex to dager etter siste dag av mensen og så ikke noe mere sex før jeg fant ut at jeg var gravid en mnd senere. Mulig jeg hadde tidlig eggløsning den gangen eller så var sædcellene hans innstilt på og overleve :-)

Så det er mulig og ha sex ei stund før EL for så bli gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...