Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hva med Esther? Syntes dere det kan passe til en litt mørk unge? (jeg er norsk, mannen min nordafrikaner). Mormoren min het Esther så det blir i såfall oppkalling.
Gulp Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Synes ikke det var noe særlig.... Men går an å bruke som mellomnavn, hvis dere vil kalle opp mormoren din.
ma-85 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Esther er kult! Internasjonalt, samtidig som det har en historie i Norge også. Og når det i tillegg er oppkalling, ville jeg gått for det.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Hva med Espen Ester? Synest det er finest jeg:-)
Vannmann35 Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Kjenner en Esther jeg - det er en skikkelig kul dame :-) Gå for Esther!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Utrolig flott!!!!! Norsk, internasjonalt, oppkalling.... helt perfekt!!
Lille Blå Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Jeg var utrolig nær å kalle datteren min det, men det ble altså noe annet til slutt. ; ) Hadde jeg fått en til hadde det vært på lista igjen. Det er et KJEMPEFINT navn!!!
Jannamor Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Esther fra topmodel er jo koreansk. Så det er min første assosiasjon. Så det går supert. Kjempefint
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 syns det er kjempe fint=) og koselig med oppkalling. kan godt se for meg en liten halvmørk jente som heter Esther
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå