Gå til innhold

Bare jeg som har drukket MASSE alkohol i jula og har funnet ut at en er gravid??!!


Sitronelle

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Sliter så med følelsene nå...Ikke aner jeg hvor langt jeg er på vei, og i tillegg har jeg drukket hver dag i hele jula!!! Herregud......Også har jeg en liten baby fra før.....Drømte jo ikke om å bli gravid nå i det hele tatt....Bare håper babyen ikke har tatt noen skade.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drakk også flere ganger før jeg testet positivt. Tenkte litt på det i starten, men nå har jeg slått meg til ro med at det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til uansett. Blir bare en ekstra belastning å gruble over det. Kommer nok til å ta det opp med legen min, men sannsynligvis blir svaret at "det har de fleste andre også".

 

Ta en prat med legen, så klarer du kanskje å slappe av. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Ja legen min sa at det gikk nok bra, og at det er ganske mange før meg som har opplevd det...Men likevel...Huff...Skal prøve å slå det fra meg. Men min forrige baby så var alt så planlagt, og da var det ikke noe alkohol osv osv inni bildet flere mnd i forveien :) Så ble så satt ut nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt. Jeg har vært borti noen uheldige stoffer på jobben som man IKKE skal ha noe å gjøre med hvis man er gravid (jobber på sykehus) og er litt nervøs. Håper legen skjønner meg og sender meg på ul før uke 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på en fest før jeg testet positivt...

Og for å berolige deg litt så har jeg to barn fra før,og begge de har vært med på en reall fest(før positiv test,selvfølgelig)!! I dag er de 5 og 3,5. Det går nok bra skal du se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! ikke bekymre deg for det. Den første måneden deler ikke mor og barn blod, da svever den bare rundt :) først i 5.uke den fester seg til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drakk før jeg fant ut at jeg var gravid jeg også...

ikke så utrolig mye men....

ble sendt på tidlig ultralyd for og sjekke om hvor langt jeg var på vei,for livmor var utrolig stor....

men ingenting feil med lille spiren...

lå bare og husa seg h*n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kroppen ordner somregel opp på egen hånd. Hvis fosteret har tatt store skader, ender det somregel med at kroppen støter ut fosteret. Men somregel går det bra! De små frøene er mere robuste enn vi tror:) Lykke til! Du kan jo be legen din om en tidlig ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Var paa to solide kuler da jeg var helt nygravid med datteren min (som er 3,5 aar i dag) da jeg trodde festebloedning var TR..... ;o7 Et bryllup og en solid fest (med whisky osv...)

 

Datteren min har det utmerket, snakker tre spraak, er rolig og harmonisk og "veltilpasset" eller hva man skal kalle det. Tok meg noen glass vin i graviditeten den gang ogsaa faktisk (det var ikke saa mye snakk om det for 4 aar siden og min gyn var fra Italia......saa) selv om jeg er en del mer prektig naa med alt dette nye som er forsket fram...

 

Det gaar nok kjempefint, det er naa en gang slik at de spirene som klarer seg, ofte klarer seg fint, min norske jordmor sist, mente ogsaa at man ikke kommer i kontakt foer etter noen uker, saa jeg mener du kan vaere trygg.

 

Ikke la det skremme av alle de faele kampanjene i hvert fall, legg heller om naa og ta det derfra.

 

Lykke til og gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...