Maria8 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Føles nesten litt slemt å legge ut et overlykkelig innlegg her når jeg vet at mange sliten med vrange fedre. Men satser på at det kan være en oppmunruing på andre med en vanskelig start på svangerskapet. Nå som jeg er 26 uker på vei er det ute hvem som er far til min lille. BF var klar for det, han fikk sagt det til næreste venner og familie selv, og så var det plutselig en dag alle som visste det. Ukens snakkis på det vesle stedet der vi bor. Jeg har jo blitt bombadert med spørsmål de siste månedene, så det er mest BF det stormer mest rundt nå. Og han smiler, takker for gratulasjoner, og sier at selv om det ikke var særlig planlagt gleder han seg. I går våknet jeg av tekstmelding fra han der det stod "Jeg gleder meg sånn til hun er her " Jeg ble så glad for at han tenker sånn, nå som han blir grillet som verst av alle han møter!!! Jeg hoppet seriøst i senga mi av glede, vesla trodde sikkert at det hadde rablet for meg, men tok seg noen happymoves selv Nå føles verden topp, og jeg tror jeg må være verdens lykkeligste! Godt nytt år til dere alle, spesielt alle som ble uventet gravide og sliter med en BF som ikke er klar for å bli pappa!! Hold ut, det ordner seg!! :)
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Så bra at alt ser ut til å ordne seg for deg. Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Du har ALL RETT til å være glad og fornøyd.. Gratulerer.. Hilsen Minolta og krabbefantomet..
vårina Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Så kjekt å høre! Gjerne ikke håpet er ute her heller enda..er jo "bare 22 uker på vei.:-) Gratulerer og kos deg masse videre!
Maria8 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 Takk, dette unner jeg alle! Lykke til til dere også. Vårina, det er jo fortsatt 18 uker igjen, så mye kan plutselig forandre seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå