Gå til innhold

Kvalmen - borte eller fremdeles der?

Anbefalte innlegg

Har hyperemesis,kvalmen går litt opp og ned. Tåler ingenting av lukter og klarer ikke å spise noen ting omentrent. Får i meg grønne faste druer og det er omentrent alt.. Ikke rart vekta har dalt med 12 kg....

Spyr hver gang jeg pusser tennene,dvs er bare magesyre som kommer opp, er ikke så veldig mye i magesekken akkurat. Brekker meg ganske mange ganger i løpet av dagen(og natta). Er 18 fulgåtte uker og har vært 100% sykemeldt siden 7+3.

Blir ikke flere barn enn to her i gården for å si det sånn :-) Hadde dette første gang også. Men til sommeren er det heldigvis glemt. :-)

Da skal jeg SPISE! yeeej:-)

Lykke til alle sammen,håper dere blir bedre snart. Jeg også :-)

:-)

Fortsetter under...

Hei alle sammen..

Huff ser det er mange som sliter og jeg føler med dere..

Jeg er nå straks i uke 18 og kvalmen er der av og til, men hvis jeg spiser hver andre til tredje time så går det helt supert. Spiser bare littebitt hver gang men det har funket for meg hele veien siden jeg var i uke 12.

Det hjelper og aldri bli sulten. :-)

Og farris er veldig bra, selv klarte jeg ikke farris med lime osv, men naturell går fint!!!

Har ikke slitt med og pusse tenner som jeg ser mange gjør, så det er jeg glad for:-)

Men så lenge jeg har holdt meg til appelsinjuice, farris og vann, samt lett mat uten masse forskjellige smaker og lukter så går det veldig bra...

Bedre og få i seg litt enn ingen ting...

Men lykke til alle sammen, og hold ut, det blir forhåpentligvis bedre snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...