Gå til innhold

ks ved sørlandet sykehus kr.sand?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tror jeg kommer veldig ann på hva angsten bygger på!!! Har en veninne som fikk avslag. Hun gikk i fødsel, og må bare si det gikk kjempefint!! Hun angrer ikke, hun fikk en flott opplevelse. har fått en liten til og angsten hennes for fødsel er helt borte. Hun var førstegangsfødenede da hun ville ha keisersnitt, og det er straks litt verre for da har en jo ikke noe erfaring med fødsel fra før. Tror det er lettere viss en har en fødsel bak seg og har noe å feste angsten på, f.eks. totalruptur og lignende.

Mitt poeng var att hun fikk avslag i kristiansand, pga hun hadde fødselsangst, og var førstegangsfødende. Hun fikk ikke forståelse, derfor avslag. Så det ser ut som du må kjempe litt!! Sorry for att jeg svarte deg, skal ikke skje igjen!!!! Surpomp, sørg heller for og ikke bli gravid da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

grunnen til min fødselsangst er ett tidligere overgrep.

og klarer ikke å la andre grave der nede....

jeg er redd for å miste helt kontrollen.

det er mange bakgrunner bak fødselsangst.

kansje din venninnes ikke var så alvorlig.....

"sørg heller for og ikke bli gravid da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

hvem i alle dager tror du at du er??

Tenk!

Hei der.

Jeg fikk full forståelse og god hjelp her i Kr.sand. Jeg har tidligere hatt traumatisk fødsel, og fikk bestemme selv hva jeg ville. Men måtte ha noen samtaler først, og det hjalp veldig. Legen som behandlet meg der var overlege på den avdelingen.

Annonse

Fortell meg gjerne hvordan det gikk/går. Har to keisersnitt av samme årsak som deg. Venter nr tre nå, og hører til kr.sand sykehus. Bodde ikke her forrige gang, så vet ingenting om sykehuset. Send gjerne melding til meg privat :-)

Lykke til

Jeg har fått innvilget ks i kr.sand. Søkte pga bekkenproblemer og to tøffe fødsler tidligere. De ville ikke innvilge pga bekken da de mente det ikke var bedre for bekkenet med ks, noe jeg ikke er enig i, men ok. fikk derfor innvilget som angst. Måtte gjennom to samtaler. Det er nok mer kamp dersom du ikke har født vag.tidligere da de vil mene du ikke vet hva du går til. Da vil de evt foreslå samtaler hos psykolog/jordmor for å få bukt med angsten. Lykke til, håper det ordner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...