Gå til innhold

Hvem skal ha dåp?

Lykkelig mamma til lille Leon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal også ha dåp:)

Man får jo lånt slike bøker på bibloteket eller kjøpe de.

Panduro bla. vet jeg har masse fint bord pynt og inspirasjon/ideer til alle mulige selskaper osv.

Hobby butikker

Vi har hatt en kjempe koselig dåp idag med begge familier samlet. Lillebror ble døypt to mnd gammel med besteforeldre og onkler til fadrer.

Ble veldig fornøyd med bordet. Alt gikk i hvitt og sølv, med litt innslag av lyseblått på bordkortene. Jeg lagde sølvhjerter hvor jeg limte på blå navnelapper og bitte små blå utklypte føtter. På bordet hadde jeg blanke steiner og sølvhjerter strødd rundt. Av blomster hadde jeg bare hvite roser som hadde sølv rundt seg. Jeg hadde helt hvitt servise som vi fikk til brylluoet og sølv servietter, og sølv lysestaker, samt blanke telysestaker fra ikea. De kjøpte jeg 10 stk av. Veldig enkelt og fint. Et tips, bruk mye levende lys, da blir det alltid veldig fint!

Lykke til.

Annonse

Vi skal ha dåp, nettopp for det er en kjempefin tradisjon og begge foreldrene er medlem av statskirken. Synest det er enklere for barnet å evt. melde seg ut av statskirken enn å døpe seg i voken alder.

På nille har de mye fin pynt (kubbelys, servietter og annet "dill" til bordet) til en billig peng. :)

Vi og skal døype gutten vår. Eg er medlem av statskirka, men ikkje samboeren min. Men synest og de er greit å gjer de når han er babye, så kan han event mld seg ut senere om han selv ønsker de.

Rekner med vi skal ha barnedåp i beg av febr. ikkje heilt fastsett dato enda, må nok ordne de snart. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...