Gå til innhold

Noen som har blitt gravide med pergotimekur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring?blitt gravide?

skal ta min første pergotimekur nå ved neste pp.men litt usikker på om eg tørr. syns d e litt rart eg fikk pergotime siden va ikke har prøvd mer enn i 3mnd ca,. var ingenting galt på innvendi UL, fikk pergo pga varierane lange-korte sykluser. Kan det vere dumt å ta pergokur når eg kanskje ikke trenger det.redd for tvillinger,vil helst bare ha et barn siden eg e 23 år og d er min første...noen som har noen meninger?

takk for alle svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid etter Pergotimekurer (og røntgen av egglederne). Jeg for min del skal IKKE ha tvillinger. Pergotime sørger jo bare for at du får eggløsning, og selv om det øker sjansen for tvillinger biiittelitt, er det jo verdt det.

Skrevet

Ella78: åh!så bra for deg:)..hvor mange pergokurer måtte du ha?enkle doble?tror eg tar sjansen likevel da;)håper på en spire snart,selv om vi ikke har prøvd så lenge.

tusen takk for svar:)

Skrevet

hei! er på besøk fra 2 trim;) jeg fikk og pergo for varierte menstrasjoner, mine var svært laaaange, noen ganger opp i 60 dager, å da er det desverre veldig vansklig og bli gravid:(

værtfall, jeg ble gravid på første pp med pergotime, men hadde el litt seinere enn jeg trodde, hadde den på dag 18 og ikke dag 14, men har lest at det er normalt å ha el litt senere med pergo for noen.

jeg hadde ingen problemer med pergo, ingen som helst symtomer eller noe, vet iværtfall at det er veldig vansklig og bli gravid på lange sykluser, hadde prøvd siden mars da jeg fikk pergo i oktober. så jeg hadde ikke stusset, ps, er kun gravid med en;) men var redd for at der var fler siden det står på pakken at det er større sjangs for flerlinger... hehe sambo ble veldi nervøs da, han var redd vi skulle havne opp med 5linger;) hehe

lykke til fra meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...