Klarforbarn Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Huff jeg har hatt noen kjipe dager nå - fredag kveld begynte jeg å få ganske mange kynnere. Vi holder på å flytte og jeg hadde pakket ned i esker noen timer den dagfen. Hver gang jeg gikk på do på natten, fikk jeg en kynner, og på morgenen ringte jeg Riksen og lurte på om dette var noe jeg burde bekymre meg for....de ville at jeg kom opp med en gang, slik at de kunne måle livmorhalsen men trodde at alt var ok. Vi dro opp og alt viste seg heldigvis å være supert, livmorhals på 4cm. Vel hjemme igjen begynte det å bli regelmessige, jeg noterte ned og fra kl. 14.00og utover mot kl 21.00 hadde jeg alt fra 7 i timen til 4-5 og sent på kvelden var det ca 1 i timen. I natt har jeg sovet veldig dårlig, vondt i ryggen(sikkert fordi jeg har ligget så lenge) og hver gang jeg var på toalettet, fikk jeg en kynner. Nå idag(søndag) har jeg hatt to kynnere men de er så og si borte, men jeg har vondt i magen og vet ikke om det er pga forstoppelse(går på jern) eller rett og slett litt voksesmerter, som jeg har hatt en del av tidvis. Jeg er jo selvfølgelig litt bekymret. Burde jeg ringe riksen, eller er det slik at så lenge kynnerne er borte så skal jeg bare ta det m ro og slappe av?? Noen som har opplevd det samme og som kan gi meg noen råd her??
bøllefrøene Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 ufta.. jeg vet hvordan det er å være gravid med tvillinger og samtidig flytte.. gjorde dette selv på den tiden du er nå... du må prøve å ikke gjøre noe med flyttingen.. det funket ikke for meg.. fikk mindre kynnere da.. hadde selv mye på natten den perioden... jeg ville lagt meg for å hvile.. hvis kynnerene ikke gir seg når du hviler ville jeg ringt.. men er sikkert ikke noe farlig altså... jeg har masse kynnere hver dag.. men har liksom vendt meg til det.. går jo til ullevål ofte og vet at det ikke har skjedd noe enda... er i uke 30 nå.. lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå