Gå til innhold

dr.torkild, og andre som kan mye om ketolyse. jeg har et par spm om ketolyse..

Anbefalte innlegg

jeg er 22 år, mor til en aktiv godgutt på 1 år.. jeg har "slanket" meg av og på siden jeg var 10 år gammel, da med mor som også er overvektig.

jeg har prøvd "alt", kostholdsendringer 1000 ganger, tabletter, sultekurer og har slitt med bulimi i slankeperiodene.. ikke hele tiden liksom.. men når jeg slanker meg, kommr det.. det siste jeg har prøvd er reductil og andre tabletter jeg fikk av legen, uten virkning, eller, det virket når jeg spiste sunnt og fikk bulimi igjen, men når jeg sluttet med det kom kiloene på igjen, og jeg fikk dessuten helt forstoppet mage av reductil, så orket ikke mer..

nå har jeg nesten gitt opp hele slankegreiene, men ikke helt.. jeg trives ikke, har sikkert 40 kilo for mye, og vil VERTFALL i første omgang ned de 10 kiloene ekstra etter graviditet. men helst ned mer, minimum 20 kilo. jeg er nesten konstant trøtt, er lat og daff for tiden.. men klarer å ta meg sammen for sønnen min somregel..

ketolyse virker jo bra, og man kan gå fort ned i vekt.. men jeg er så skeptisk til å spise mye fett.. og hva vil skje når jeg slutter på denne kuren, er redd jeg bare går opp igjen!?

og hvordan skal jeg klare å lære meg alt dette, med hva man kan/ikke kan spise, uten å bruke timesvis på å pugge. jeg har heller ikke råd til å kjøpe boken din akkurat nå, eller tablettene..

kan man begynne på kuren uten tablettene?

kan man spise alt kjøtt og grønnsaker, egg og salat og sånn ubegrenset? hva bør jeg holde meg unna?

uff, nå må noe gjøres her..

Fortsetter under...

åja, kan man låne boken på bibliotek? skal sjekke det opp, eller kanskje jeg bare må ta meg råd til det:) jeg MÅ jo ikke begynne i morgen, kan jo utsette det en uke, til jeg har råd til bok, og tabletter.. synes igrunnen det høres mest fornuftig ut med tabletter, da jeg jeg ikke liker farris, og er ikke alltid like flink å variere med grønnsaker..

takk for svar.. skal i første omgang få tak i boken på en måte, siden den er så viktig:)

så på nettsiden din at det var flere typer tabletter, hvilke anbefaler du, og får jeg taki dem på MENY butikk( så detvar en i stavanger som førte ketolyseprodukter).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...