Gå til innhold

Mamma strømpebukse (haster!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal bruke den om en time. Hvilken vei skal den være?? To brede streker bake og den smale fremme? Ser ut som det er omvendt på bildet, men synes det var bedre å ha den slik. Skjønner ingen ting jeg...

Fortsetter under...

Skrevet

to striper bak og en foran. Standard på alle strømper det :o)

Skrevet

Tusen takk.

Kan godt hende jeg har gått med de vanlige strømpebuksene feil vei i mange år da, men da fikk jeg iallefall oppklart det:)

Skrevet

Hm??? Jeg kjøpte mammastrømpebukse på H&M og den passet jo klart best med to striper på magen og en bak? Ellers ble det jo ikke plass til magen?

Men vanlige strømpebukser er det jo to striper bak....

Skrevet

Hehe, har de samme, og syntes også det er best med to striper framme

Skrevet

Det er fordi mammastømpebuksene på HM er laget for folk som bærer på babyer som ikke blir større enn 1/2 kg og 15 cm.. ;o)

Har prøvd mange mamma strømper nå og Lindex har de klart beste. Der rekker de over magen ennå (34 uker), andre strømper tapte kampen rundt uke 25-27... da ble de fo små over magen.

Annonse

Skrevet

Godt å høre - følte meg litt teit her nå;-) Kjøper mammaklær men bruker dem bak--fram - hehehe. Men jeg prøve jo begge veier og fant ut at den var best sånn med to striper foran. Masse rare ting man må lære seg som førstegangsgravid, ja:-)

Skrevet

Men hun på bildet på pakka hadde to striper på magen, synes jeg å huske? Jeg lurte jo siden det virket motsatt av hva man er vant med. Ellers veier min tass godt over 3 kg nå og får fortsatt plass i H&M bukser;-)

Skrevet

Hmm.. kanskje det er forskjellig fra trømper til strømper da? Men har alltid trodd at vanlig standard er to striper foran og en bak?

Uansett mine M strømper passet ypperlig (med to striper bak) helt frem til uke 25-26 da begynte deå skli nedover.. Kanskje jeg skal prøve de andre veien da.. hehe..

Skrevet

Ja, akkurat det jeg og stusser på. Hun på bildet. Er H&M strømpebukse. Men jeg synes den var best med det to brede stripene bake og den ene smale fremme?? Jeg er 20 uker på vei nå, og magen er ikke så veldig stor da, er førstegangs og. Men magen er nok stor til at de vanlige strømpebuksene er litt ekle. Tror bare jeg må prøve de denne veien nå da. Kanskje jeg må snu den etter hvert.

Skrevet

Jeg prøvde dem begge veier - og det var ikke snakk om å få den på med en stripe foran - slik som ellers! Jeg prøvde dem ikke før nå i jula og da var jeg allerede høygravid Men jeg har bare dette ene paret fra H&M - jeg bruker mammen min sine stillongser og sjelden strømpebukser. På hans stillongser er det hvertfall ingen tvil - gylfen skal fram - hahahahaha.

Skrevet

Bruk den slik den er mest komfortabel, du. Viktigste er jo at den ikke strammer eller ruller seg nedover:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...