Gå til innhold

Blødninger


vannmann84

Anbefalte innlegg

Er 6+5 uker på vei. Våknet i morges og gikk på do, da så jeg at jeg blødde en par dråper. Angsten kom krypende. Opplevde noe lignende for 2 uker siden, men etter det virket d som om alt var i orden. Noen andre som har hatt småblødninger i uke 7?

 

Hilsen sykt bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Blødningenen tiltar ikke? Har ikke kommet så mye mer eller? Har du smerter?

Vi er litt skjøre i livmorhalsen når vi er gravide, så det er ikke uvanlig at det er små blodkar som brister enten under sex, eller ellers også.

Hvis ikke blødningen tiltar og det stopper, ville jeg sett det an og nevnt det for legen når du er hos ham, men hvis det kommer mer og du i tillegg får vondt ville jeg forsøkt å fått en ultralyd.

 

Jeg er som du forstår en "lettbløder" i svangerskapet, og har 2 flotte gutter rett ved siden av meg akkurat nå pluss en spire i magen.

Jeg er slettes ikke alene, det er mange som er som meg dersom det er noen trøst.

 

Lykke tiL!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er 5+6 i dag og opplevde akkurat det samme i går. Jeg hadde SA for 3 måneder siden så jeg ble helt hysterisk. Jeg er så redd, og derfor er det så godt og se at dette er normalt for noen. Håper det er det for oss denne gang også! Har ligget strak i sofaen i 2 dager nå og kommer til å ringe legen min i morgen.

Tvi tvi for oss ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det med sistemann. Null smerter, bare litt brunlig blod. Det var rundt uke 7. Legen sa det var blodrester fra ett eller annet. Han sa også at disse yrsmå blodårene i livmoren lett sprekker når fosteret vokser. Jenta er i alle fall hos oss nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke vondt. Har litt "menssmerter" ,men d har jeg hatt de sisste ukene. Har heller ikke blødd nå mer. Nå 9 timer senere har jeg litt brunlig utflod. Hmmm... Håper alt går bra. Hilsen, fortsatt bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...