Gå til innhold

Hva betyr dette? Falsk positiv test? Noen erfart det samme?


crohna 1+apriljente:)

Anbefalte innlegg

Jeg tok en First signal grav-test idag morges, og med en gang kom det ikke noen strek frem. Etter noen minutter (mener det var før 10 min), kom det frem en ganske svak strek.. Hvordan skal jeg tolke dette? Streken ville vel ikke kommet hvis jeg ikke var gravid?? Ble ikke mye klokere av denne testen, skal teste på nytt på tirsdag.. Hvis ikke tanta er kommet til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men jeg tipper at den testen blir bare mer og mer positiv. Tror du er gravid, jeg.... Krysser fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde meg også når jeg tok test, kom først ingen strek, men da jeg skulle hente den igjen senere for å kaste den var det kommet frem en svak strek. Jeg ble forvirret, men tok test igjen 5 dager senere og da var den sterk, så kan nok gratulere deg med graviditet:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tja altså jeg har fått positiv og negativ test på samme dag. det samme har skjedd med ei venninne av meg. ingen av oss var gravide da. syntes det er veldig merkelig at det kan slå ut positivt hvis man ikke er det. så jeg stoler ikke på de testene. nå som jeg er gravid da så måtte jeg til lege for å ta blodprøve for å tro det var sant.

 

men dette var med cb digitaltest. må ha vært noe feil med de. skjer sikkert ikke så ofte. også rart at det skal slå ut uten at man er det syntes jeg. så hvis du har fått en strek så blir det jo spennende å se.=)

 

bare tenkte for meg selv når jeg ble gravid at tenkt om jeg bare hadde tatt den ene testen da så hadde jeg trodd jeg var gravid også kom mensen rett etter og da hadde jeg trodd at jeg mista og sånn. herregud nei.

 

jeg hadde nok tatt en test til bare for å være sikker=) masse lykke til.. håpe det er en liten spire i din mage. jeg tror det siden du får svak strek så tidlig så må vel det tyde på at du har det stoffet i kroppen? bare at det ikke er nok til at det slår ut helt? blir spennende å se for deg da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke vente lenger og tok en vanlig cb test idag. Og den var POSITIV!! Jippi!! Kan ikke tro mine egne øyne!!:) Gikk på 3. forsøk!!:) Raskere enn sist:) wow! Jeg går helt rundt meg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...