Gå til innhold

Trur ikke mannen min vil ha Barnet :(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har to gutter fra før å har lenge ønsket meg en jente..

vi har lenge pratet om å få en til..

på nyttårsaften fikk vi vite at jeg er gravid å nå føler jeg bare at mannen min ikke bryr seg å ikke er intresert i å få dette barnet??

vet ikke helt hva jeg skal gjøre, klarer ikke å glede meg når han er så neggatv..jeg vil ikke ta abort, gjore det før vi fikk nr 2 å det er det værste jeg noen gang har gjort..

skjønner ikke hvordan jeg skal takle at han oppfører seg så teit..

Noen som vet hva jeg kan si eller noe??

er seff det samme hvilken kjønn det blir:):):)

Fortvilet mamma til 2....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du må ikke vurdere abort en gang!

Kanskje mannen din er bekymret? Når menn blir engstelig, så reagerer de som oftes ikke som oss kvinner, de går mer inni seg selv og tenker ut løsninger som de mener fungerer. Kanskje han er bekymret for at han får ansvar for å ta seg av et barn til økonomisk? Kanskje han er bekymret for selve svangerskapet? Du må rett og slett bare prate med han, og komme til bunns i hva problemet er. Hva med å ha de to andre barne på overnatting, så sette seg ned og ta en skikkelig prat? Husk å ikke angripe han da, men være åpen og støttende.

Jeg leste boken "Menn er fra Mars og Kvinner fra Venus". Morsom lesing hvor jeg kjente meg selv igjen og lærte mye -anbefaler den! :)

Tror dette kommer til å gå bra jeg. :) Pass på at hans negative holdning ikke får lov til å ødelegge for deg og resten av familien. Hvis du har en positiv og god holdning til situasjonen, så blir det værre for han å være negativ også.

Lykke til! :)

Skrevet

Tusn takk for støtten, er så fint å få ting sett fra en litt annen vinkel:)

Skal prøve det du fåreslår, kanskje du har rett:):):)

skal se om jeg får tak i den boken:)

Jeg er utrulig positiv til dette barnet:) Gleder meg masse:)

Strålende gla mamma til 2:) snart 3:)

Skrevet

Å, så kjempeflott!! :)) Så heldig du er! :) Jeg har også lyst på tre barn, men jobber på første! :) He, he..

Så fantastisk at du klarer å holde deg så positiv! Og slikt smitter også. Hvis du gir uttrykk for at du er glad og positiv og lykkelig, så får det nok han til å bli glad for at du er lykkelig. Menn liker jo veldig godt kvinner med godt humør! :) Så hvis han blir negativ, så bare trekk deg unna og ikke la det påvirke deg, tenk på noe godt og fint, og kjenn heller gleden fra det.

Du må kose deg masse med den voksende magen! :)

Hvis du liker å lese så kan jeg anbefale "The Secret" også -det er en helt fantastisk bok.

Klem fra Elisabeth.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...