Gå til innhold

Alenemødre!! Hva er deres faste boutgift (lån/husleie) og hva er deres netto inntekt per mnd.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Har husleige på 2990,- pr mnd.. Leier et hus ca 100 kvm med 3 soverom..Har netto jobb inntekt på ca 17000 pr mnd. så kommer bridrag fra far, nav og barnetrygd i tillegg..

Økonomien føler jeg heldigvis er ok :)

å du?

Jeg har egen tomannsbolig og har ca 16000 i mnd. Jeg betaler lån og avdrag på 6500kr mnd. I tillegg kommer barnehage, mat, kommunale avgifter, forsikringer og strøm. Rundt 5000- % maten og bensinutgifter. Har ikke mye til overs men det går. Er blitt flink med penger:) Er snart ferdig med studiene og går da opp i lønn. Det skal bli godt det!

Man kan forøvrig slippe unna med å bare betale rentene et par år da men synes det er greit å ta de med.

eier tomannsbolig. har lån som må betales på ca 9300 per måned., i tillegg kommer kommunale avg + strøm ++++billån osv. Tjener 310 000 i året. Føler IKKE at jeg har god råd, men jeg tviholder på huset pga området det ligger i, kort avstand til skole og barnehage, virkelig barnevennlig og huset er da så godt som nyoppusset. Mangler bare å skifte gulv i gang og male alle dører og lister;) ;)

Jeg har råd til å kjøpe, men har nå en veldig gunstig mulighet til å leie en verikaltdelt halvpart 10 minutts gange unna barnefar og barnehage. Det vil koste meg 10000 per mnd + strøm, men bredbånd og kabel tv er inkludert. Har utbetalt bil og gratis drivstoff, så lite faste utgifter på den. Har 170 kr timen, og avhengig av hvor mye jeg jobber, ligger jeg stort sett mellom 30-35 000 brutto per mnd. Vil vel få barnetrygd mm utenom. Mener selv at jeg skal klare det greit, men hva mener dere? Hvis jeg får denne leiligheten nå, ser jeg for meg å bli boende en stund. Men må nok tå meg opp et lite lån i banken på ca 40000 for å kjøpe nye møbler og hvitevarer.

inntekt 25600 pr mnd

faste uttgifter ca 17000

er alene med fem.

økonomien kunne ha vært bedra JA.. arver masse klær å sånn,men det er dyrt å ta seg av 5 stk..

økonomien vil bedre seg når jeg er tilbake i jobb igjen da:))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...