Gå til innhold

Har dere begynt med mammabukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i så fall hvilken uke begynte dere? Jeg er bare i uke 7, så fortsatt går det fint med vanlige bukser, men er så oppblåst/hard i magen så den står ut som en tromme, spesielt om kvelden. Er ganske rask med å få på joggebukse etter jobb. Fikk mage ganske fort sist, så den kommer vel enda fortere nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg er i uke 8 (7+2), og føler magen har begynt å vokse. Selv om jeg er førstegangs og ikke har lagt på meg ett gram... Ettersom vi snart reiser til østen i 3 uker, skal jeg til innkjøp av vertfall en mammabukse i slutten av denne mnd. Må ha noe behagelig å ha på meg på den lange flyturen:)

Skrevet

Fikk ikke brukt for det før uke 20 forrige gang. Men man sier jo magen kommer et par uker før andre gangen, så er spent på det=)

Livmoren vokser seg uansett ikke over skambenet før uke 12 så har vel god tid- er bare 6 uker på vei.

Skrevet

Jeg er 10 uker + 2 på vei:) Jeg har det på akkurat samme måten. Tror ikke jeg har fått noe særlig mage, men er så sinnsykt oppblåst og det er spesielt kvelden med meg også. Så nå har jeg bestilt 3 mammabukser:-)

Klarer ikke å gå med dongeribukser lenger, går mest i joggebukser, men også de synst jeg er for stramme på kvelden..;)

Skrevet

Jeg er i uke 6 og har begynt med mammabukser...magen er så oppblåst og øm, så jeg orker ikke å bruke mine vanlige bukser...litt tidlig, men magen kom super fort i forrige svangerskap også.

Skrevet

Bare lurer litt jeg; bruker dere buksene veldig langt oppe?

Jeg er også oppblåst i magen, men merker ingen ting på buksene mine. Alt av skjørt, dongeribukser og joggebukser henger på hoftene her i gården, så jeg kommer nok ikke til å trenge mammabukser før rumpa blir for stor. =)

Så dere som trenger det nå, er det fordi buksa er høy i livet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...