L@boline Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Og i så fall hvilken uke begynte dere? Jeg er bare i uke 7, så fortsatt går det fint med vanlige bukser, men er så oppblåst/hard i magen så den står ut som en tromme, spesielt om kvelden. Er ganske rask med å få på joggebukse etter jobb. Fikk mage ganske fort sist, så den kommer vel enda fortere nå.
Høstspire 2011 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hei:) Jeg er i uke 8 (7+2), og føler magen har begynt å vokse. Selv om jeg er førstegangs og ikke har lagt på meg ett gram... Ettersom vi snart reiser til østen i 3 uker, skal jeg til innkjøp av vertfall en mammabukse i slutten av denne mnd. Må ha noe behagelig å ha på meg på den lange flyturen:)
Pysjen Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Fikk ikke brukt for det før uke 20 forrige gang. Men man sier jo magen kommer et par uker før andre gangen, så er spent på det=) Livmoren vokser seg uansett ikke over skambenet før uke 12 så har vel god tid- er bare 6 uker på vei.
Sannellerslik? Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er 10 uker + 2 på vei:) Jeg har det på akkurat samme måten. Tror ikke jeg har fått noe særlig mage, men er så sinnsykt oppblåst og det er spesielt kvelden med meg også. Så nå har jeg bestilt 3 mammabukser:-) Klarer ikke å gå med dongeribukser lenger, går mest i joggebukser, men også de synst jeg er for stramme på kvelden..
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er i uke 6 og har begynt med mammabukser...magen er så oppblåst og øm, så jeg orker ikke å bruke mine vanlige bukser...litt tidlig, men magen kom super fort i forrige svangerskap også.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Bare lurer litt jeg; bruker dere buksene veldig langt oppe? Jeg er også oppblåst i magen, men merker ingen ting på buksene mine. Alt av skjørt, dongeribukser og joggebukser henger på hoftene her i gården, så jeg kommer nok ikke til å trenge mammabukser før rumpa blir for stor. =) Så dere som trenger det nå, er det fordi buksa er høy i livet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå