Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 På ul som jeg var på på torsdag ville ikke babyen vise hvilket kjønn den var, lå så sammenkrøllet. Så nå skal jeg på ny ul neste torsdag.. tror dere sannsynligheten for at den ligger på samme måte er stor, eller er det mer tilfeldig? Flere som har opplevd at småen ikke vil vise seg?
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg fikk heller ikke sett kjønnet på første UL, men da jeg var på 3D Ul i uke 28, kunne vi tydelig se at det var ei jente. Og 20.05.07 fødte jeg ei nydelig lita jente :-) Lykke til.. 3D Ul anbefales egentlig uansett. Bare opplevelsen er verdt det.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Fikk du en ny ultralyd bare for å se hvilket kjønn det er??? I såfall må de ha lite å gjøre på sykehuset.. La være å sniktitte på gaven, så får du litt spenning istedet! Kanskje det var et tegn det at babyen lå så sammenkrøllet at du ikke kunne se også..?
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 jeg også var på 3d, anbefaler også dette videre til de som ikke har vært på det! Vi fikk også bekreftet kjønnet der!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Kan jo prøve å drikke litt juice eller noe annet med litt sukker i før du skal inn (ca 30 min før)..Jeg gjorde det, vet ikke om det var derfor, men vår lillegutt lå veldig pent til, og krølla seg ikke sammen.. Men hvis knøttet også denne gangen ikke vil vise seg fram, så får du ta det som et tegn på at det skal være en overraskelse til fødselen..
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Jeg tok 3D på Majorstuaklinikken. de anbefaler jeg om du bor i oslo, innmari flinke der. Jeg fikk høre at du ikke burde drikke brus og sånne ting før Ul pga at da kunne det bli vanskeligere å se (da mener jeg alt, ikke bare kjønn) skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå