Sofline Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg står foran det store det store barnevognsvalget, og det er jammen ikke lett. Det blir sannsynligvis Simo. Jeg har prøvd dem i praksis og synes de er best å trille. Men jeg vet ikke om jeg skal ha doovogn eller kombivogn. Dere som har hatt duovogn eller bagvogn, hvor lenge har det vært plass til babyen i den? (Simovogna som jeg vurderer har innvendige mål på 83*38 cm.) Babyen min ventes i april og jeg vil helst at den skal kunne ligge i bag helt til neste vår. Er det noen som vet om man kan kjøpe "bagforlenger" til sportsdelen på Simos duovogn? Dvs. den "hetta" som sitter på toppen av bærebaggen på kombivogna som kan klikkes fast på enden av sportsvogna så den ikke er åpen i fotenden. Dere som har hatt Simo kombivogn, når vokste babyen ut av bærebagen? Og dere andre som har fått vårbarn, hvordan har dere gjort det med vogner? Jeg tenker da først og fremst på den kommende vinteren. Jeg setter pris på alle innspill. :-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Har ikke simo selv, men en venninne har. Hun fikk baby i april. Jeg mener at hun hadde kombivogn. Bagen var for liten da hun begynte med voksien. Er det sånn ryggstøtte i bagen på simo? Hvis ikke tviler jeg på at du klarer å holde en som nærmer seg 1 år i bagvogn:( Selv har jeg emmaljunga city cross, og min begynte med sportsdelen da han var ca 6mnd. Det var samtidig som han begynte med lammepose i vognen. Jeg hadde isoporunderlag i bunnen, så lammepose oppå. Dersom det var veldig kaldt hadde han også dyne nedi posen. Når de begynner å sette seg opp vil de jo også sitte i vognen. Etterhvert sover de jo heller ikke så mye i vognen.
Bruble Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Linusen min er nå 6 mnd og får fortsatt plass i bagen, men vi har tatt den ut fordi det ikke var plass til pose i den.( Bruker den som seng til han på kontoret) Ei venninne har Basson Duo og hun bruker enda bagen, med pose og hat god plass nedi. Så om du vil ha bag lenge så burde du gå for Duo vogn. Jeg er selv veldig fornøyd med min Simo Kombi og synes den er mer enn stor nok. Har voksipose oppi sportsdelen nå, og hvis jeg ville hatt bag lenger hadde jeg bare fått tak i en sånn bæreplate til voksien.
Sofline Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Det er ryggstøtte i alle bagvogner så vidt jeg vet, i hvert fall i Simos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå