Gå til innhold

Til dere som mistet etter uke 8.

Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg mistet sist i uke 6. sa.

Nå er jeg gravid igjen og i uke 8.

Det jeg lurer på er hvordan en evt sa/ma starter når man er litt lenger på vei?

Starter det som oftest med spotting/blod?

Er bittelitt nervøs for å miste nå kjenner jeg.

Prøver å ikke tenke på det da,men ikke så lett heller :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Mistet i uke 10 med MA sist. Men begynte med litt spotting i uke 6. Men det trodde de var normalt. Plommesekken vokste fram til uke 10, men var da ikke hjerteaktivitet.

Kjente ingenting av smerter eller mere blødning. Veldig skummelt å ikke vite synes jeg.

Har heldigvis fått lovnad om tildlig ul neste gang :)

Skjønner godt at du er litt nervøs, for jeg blir nervøs bare av å tenke på det. Håper alt går bra med deg!! Lykke til :)

Skrevet

Heisann. Jeg mistet den dagen jeg var 11 uker på vei, stod opp om morningen og blødde litt. Ikke vondt en plass. Fikk time hos gynekolog, og det viste seg at fosteret døde i uke 8, så jeg gikk i tre uker og trodde alt var bra, hadde alle symptomer man kan få også, så det er skummelt å ikke vite... Siden du har mistet en gang før så ville jeg fått en innvendig ul så fort som mulig! Da slipper du ivertfall å gå rundt å lure.. Det skal ivertfall jeg gjøre neste gang!

Hvor lang tid gikk det før du ble gravid igjen?

Lykke, Lykke til videre!! :)

Skrevet

Glemte å si Gratulerer med spiren!!! ;)

Og glemte å få med at jeg mistet i en MA og. måtte på utskraping.

Klem

Skrevet

Hos meg døde babyen i uke 13-14, men ble ikke oppdaget før på ul i uke 18. hadde ingen smerter eller blødninger, men var veldig bekymret fra dag 1 pga annerledes sv.skap hvor jeg var helt utmattet hele tiden. ble friskere i den perioden hvor babyen døde.

Denne gangen går det bra med deg, vet du! Er selv gravid litt over 7 uker nå, men har ikke tatt innover meg hlt at jeg er gravid igjen. Er vel for å unngå at fallhøyden blir så stor hvis noe skulle går galt igjen.

Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer med spiren!! Håper du klarer å glede deg mere enn du er nervøs:)

Jeg mista i uke 10 i MA, og hadde en dårlig følelse som ingen skjønte når jeg prøvde å forklare i ukene før. Så syntes jeg at alle symptomene forsvant, samtidig som jeg ble veldig syk. Spy, feber, magesmerter osv. Blødde litt, og UL bekrefta dødt fosteranlegg. Eneste jeg kjente relatert til livmoren var en slags varm sviende fornemmelse, men det var egentlig mellom bekrefta abort og utskraping, så da kjente jeg vel mere etter....

Prøv å tenk på at det er få som mister to ganger på rad! Disse forumene er ikke representative for gjennomsnittet, for her henger gjerne vi som plages litt!! Men samtidig gi deg selv lov til å være redd, legen min forbereder i allefall meg på mye redsel de tre første månedene neste gang jeg blir gravid - og sånn må det bare være sier hun! Jeg tror alt går bra med deg jeg:)

Skrevet

Tusen takk for støttende ord dere:-)

Skremmende hvor mange som har mistet her inne:-(

Jeg mistet i juli og ble gravid igjen i november. Hadde bare 2 pp, fordi sambo er sjømann, men gikk heldigvis fort.

Gikk på første forsøk med sønnen jeg nå har på 2 1/2 år, så blir lett gravid tydeligvis. Veldig takknemlig for det.

Jeg har jo ikke surra meg å ringe til lege jeg, for jeg har prøvd å ikke tenke så mye på at ting kan være galt. Nå er jeg dritdårlig. Ligger rett ut, men er variasjon fra dag til dag.

Skal ringe legen i morgen, for jeg trenger garantert en sykemelding.

jobber i bhg. Bare snørr kan gi meg brekninger...blæækk :-s

...men glad jeg har symptomer i grunn..godt tegn, ikke sant???

Uff, jeg sier til alle andre at de bare må nyte at de er gravide, og ikke tenke på det negative.

Ikke like lett å følge eget råd gitt, men gjør så godt jeg kan.

Gratulerer til deg også snart4barn.

Var terminen i aug.? Syntes jeg har vært borti nicket ditt tidligere;-)

Lykke til alle sammen.

Igjen, TAKK:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...