Gå til innhold

Da drar jeg til legevakten...


sorlandet

Anbefalte innlegg

Sannsynligvis har jeg fått UVI eller nyrebekkenbetennnelse. Fikk meg en skikkelig støkk igår kveld Begynte med "tak" i magen, kjentes ut som kynnere, magen ble helt hard, og det kom med jevne mellomrom. Jeg var sikker på at det kom til å gå galt igjen, men da jeg begynte å verke i ryggen/nyrene, kom jeg på at akkurat sånne smerter hadde jeg forrige gang jeg fikk UVI, så håper og tror at det "bare" er det da... Sitter og venter på mannen min som har vært på søndagsskolen med snuppa vår og skulle kjøre henne til mine foreldre etterpå.

 

Håper de kan sjekke at babyen har det bra også. Er det for tidlig å høre hjertelyd i uke 11?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UVI er VONDT!:-(

 

Lykke til! Tror kanskje det er litt tidlig å høre hjertelyd i uke 11 men er ikke helt sikker. Kan jo hende du får en tidlig UL hvis de mener det kunne være greit. Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tummeliten=)

det kan i alla fall se hjertaktivitet på ultralyd på dig...vet ikke om de kan høre det...lykke till=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm- var ikke UVI likevel... Men har fremdeles litt symptomer. Legen mente at gav det seg ikke burde jeg levere inn urinprøve til fastlege imorgen. Uansett fik jeg henvisning til ul, så det skal jeg få bestilt imorgen tidlig. Han var ikke sikker på hva det kunne være, men mente at den hyppige vannlatingen skyldtes at livmoren presset på blæra og at jeg også kunne ha luft i magen - og det har jeg jo...

Men er uansett bekymret. Sjekker papiret hver gang jeg er på do... Ikke no gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk til legen idag og, siden jeg ikke hadde blitt noe bedre. Tok urinprøve på legekontoret, og den var så grumsete at jeg kunne se at noe var galt. Hadde svært høye verdier, og fikk antibiotika med en gang. Godt at det var noe konkret:) Men fikk time til ultralyd imorgen tidlig for å sjekke at alt står bra til med bebisen. Grugleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok godt å vite hva som er galt. Ønsker deg masse lykke til i morgen. Skal krysse fingrene for at du får se et bankende hjerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Nå har jeg nettopp vært på ultralyd, og babyen var frisk og fin, hjertet banket fort og h*n beveget på seg masse. Helt utrolig deilig følelse.

 

Merker også at antibiotikaen begynner og virke, for nå har jeg nesten ikke smerter mer heller.

 

Det er så deilig å ha leger som tar en på alvor og som ikke synes det er noe rart at man helst vil sjekke en gang for mye for å slippe å gå rundt å være nervøs. Digger gynekologen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...