Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Vår store lilleputt skal inn og opereres tre dager etter han fyller 4 år og blir liggende på sykehus et par døgn. Han blir også hjemme noen dager uten noe særlig å ta seg til annet enn å ta det med ro. Er jeg heeelt på jordet som tenker på å kjøpe Game Boy e.l til han sånn i bursdagsgave sånn at han kan få tiden til å gå? Det finnes jo spill ned i 3årsalder? Ja, jeg vet jeg vet... Prøver å kjøpe meg ut av rævva samvittighet i samme slengen.. Gruer meg så sinnsykt til operasjonen... (
Espoir Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Nei, det er vel verd et forsøk, hvis de har spill som kan spilles av barn helt ned til 3 år. Jge synes det var lurt, jeg. Lykke til med operasjonen til gutten din.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Det blir nok populært :-) Her har både 5 åring og 3 åringen Nintendo DS (sånn lite som game-boy, men mye "kulere" i følge deres onkel på 8 år) og de synes det er kjempegøy og er blitt utrolig flinke etterhvert. De får begrenset spilletid da og noen spillfrie dager, men det er lærerikt og. Vil anbefale deg å ta en titt på Nintendo DS, er velidig artig for de minste med at det er touch screen på den nederste skjermen. Vi har SuperMario 64 DS (eller er det 68?) og SuperMario Brors eller noe i den dur og de passer kjempebra for denne alderen i hvertfall, og for oss voksne *kremt* ;-) Det første spillet er mest utfordrene og er i 3D format og tar litt tid å venne seg til og få kontroll over, men når man først klarer det er det kjempegøy og 3 åringen elsker det, spesielt å spille dragen Yoshi som kan rekke ut tungen og sluke soppeneog lage dem om til egg han drasser med seg og kan kaste på andre sopper. Det andre spillet er enklere fordi det ikke er 3D format, men har jo ikke samme dybden og muligheten til det første. Ellers har vi Nintendogs også, men det ble litt for mye venting og tekst for dem enda, er sikkert gøyere om et par år. Oi, ble langt dette. Lykke til med operasjonen da! går nok bra skal du se :-)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 ps, uansett hva dere velger så vil jeg anbefale at både du og din kjære setter dere ned med spillet før dere viser det til gutten slik at dere kan lære å bruke den og spille litt av spillet og dermed kan vise ham, små barn lærer slike spill best av å se litt på en annen som spiller først og så prøve litt selv etterpå.
hit og dit Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Klart han kan få gamboy. Det kan bli lange dager for han. Lykke til med operasjonen
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Tusen takk jenter. ) Og takk for råd mht hva jeg burde velge. Skal se litt omkring og finne noe som passer. ) Og takk for lykkeønskninger, gruer meg veldig til operasjon. (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå