Gå til innhold

Har jeg hatt en abort??

minimera

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg testet positivt like før jul, jeg har vert kvalm og brystene har "sprengt" og jeg følte meg skikkelig gravid for å si det sånn :) Men nå så er puppene blitt mindre, jeg er fortsatt noe kvalm.. men jeg lurer sånn, for jeg husker noen dager før jeg tok testen så våknet jeg midt på natta med fryktelige smerter i magen, jeg tror jeg bare besvimte i søvn igjen. Og dagen etter så fikk jeg en liten kraftig blødning. Venninnen min sa det kunne være livmoren som vokste. MEN jeg tenker sånn: hva om jeg aborterte da, og at det tar tid før hormonene mine ble ute av kroppen, slik at jeg fikk samme symptomer som om jeg skulle fortsatt være gravid. Er det mulig?? Har lest her at man kan teste positivt uker etter abortering? skal til legen neste fredag, men ville blitt glad om noen svarte meg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si! I og med at blødningen bare varte en dag høres det ikke ut som en sa, men bra at du skal til legen og få sjekket da! Det er riktig at man kan teste positivt i et par uker etter en sa, men i og med at du fortsatt har gravidesymptomer, tror jeg nok blødningen din var ufarlig og at du fortsatt er gravid.

Jeg krysser fingrene for deg! Gi oss tilbakemelding på hvordan det går hos legen da!

Klem:)

Skrevet

Takk for svar, ble litt mer rolig nå :) Har jo aldri vert gravid før, så jeg vet ikke så mye om dette:) Ja, skal bli godt å komme til legen, jeg har en del spørsmål!

klem tebake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...